Accepterad Albin Lundin | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ALBIN Lundin

Vad är ditt discord namn? albin4310

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Frisk 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam och skärmig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: pelle är fortfarande ung så han har inte gått igenom mycket men han har som sitt största mål i livet att få bli advokat för de var hans förebild ( morfar ) . Pelle har haft de bra i livet de var en insednt som hände mellan hans föräldrar när dom gick skilda vägar annars har han haft ett lugnt och lärorikt liv igenom alla skolåren . men pelle har också alltid varit intresserad av bilar då hans morfar hade en ferrari som peller fick åka när han var 8 år . pelle gillar golf som sport då han har pga tour som mål inom sin sport

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra de så verkligt som möjligt och rp som om jag går på gatorna eller städerna irl

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man själv inte alltid ska vinna utan man förlorar också annars är de ingen rp i systemet för man kan inte vara bäst på allt eller alla scenarion .

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång råkade jag göra en combat logging för att jag blev arg på de som rånade mig utan anledning men jag lärde mig av att jag inte ska göra de för de blir ban plus att de blir inget roligt scenario heller

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM ( slåss eller skada någon utan andledning ) VDM ( när man kör på någon med ett fordon med vilje ) Copbaita ( när man vill ha polisens uppmärksamhet ) c logging ( när man loggar ut mitt i ett scenario )

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? min största dröm inom sporten är att få bli golf proffs

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka