Nekad BåteN | Ansök till whitelist ansvarig [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnobbeN

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
47
Användarnamn: BåteN

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Hur gammal är du? 14 år, 2006

Vad heter du på discord? SnobbeN#5386

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Så ofta jag kan! det finns inga undantag eftersom i skolan kan jag alltid ta en eller två på rasten för skojs skull sedan kan man ta en i smyg på lektionen. När jag är hemma ska jag kolla igenom lite då o då för att jag vill att så mycket folk som möjligt ska spela på multistaden efter som det är roligt med nya människor i staden.

Hur aktiv är du i discorden? Varje dag upp till 22:00, Jag sitter mycket med kompisar o snackar sedan så har jag alltid discord på min andra skärm, när jag är hemma så kommer jag nog ta en eller två om dagen muntligt med fler, Kan alltid fixa in en tid för muntlig ansökan.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill att fler folk ska komma in på servern och få den fantastiska upplevelsen och få möjligheten att rp:a för kanske första gången och jag vill att denna servern ska bli större och att det ska vara mer aktiva människor på servern som kan rpa och tar det seriöst

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker ni ska ha mig som WL Ansvarig för att jag tycker det är kul att se nya människor komma in på servern och bli framgångs rika på serven och få upp en bra upplevelse

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara multistaden för det är den servern jag är fast i

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka