Nekad Azzer | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111117413/

Ditt Hex-ID: 110000144989a65

Vad är din discord tagg? Azze#7713

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-21 203402.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev bannad för jag lämnade servern. Inget annat. Tänkte sluta med rp och därmed perma bannad för inkp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sade upp mina roller för jag inte orkade med discord längre. Onödigt att ha roller och när jag väl skulle/om så skulle jag ha en fresh start osånt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig. Bröt ingen regel, var inte "olajal" mot unive heller. Jag sa bara upp mina roller and thats it. Så felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: Akam, inte lalla, Suntförnuft & ingen bortförklaring ifall man är "trött", eget ansvar ifall man blir bannad eller ej. Första bannen fråga inte om adresser, allmänt dumt liksom. Köpa ut EWB's, jag hade valt att köpa ut ett par st ewbs från mitt nerstängda gäng eftersom det blev mycket skrik osv att JAG skulle göra det, vet att det var extremt dumt och valde att skriva banöverklagans och tillslut blev den godkänd, men blev senare bannad pgd av mitt förflutna. Just bu kommer jag tyvärr ej ihåg mer bara sådär liksom, men jag vet allt inom rpn, kan alla regler, inklusiva 80% av alla "rp" regler.

2: Jag skulle faktiskt dra tillbaka tiden och läsa igenom ALLA regler, te.x den bannen med Akam, kunde ha valt att tänka igenom varför det skulle kunna vara dumt och inte lyssnat på andra bara för att ha "kul".

3: Min första perma ban var väldigt tidigt i året och tog ej rp seriöst då och därmed kunde jag ha undvikt att fråga om adress på skämt eftersom det kan tas väldigt fel och allmänt omoget.

4: Rpa med folk ist emot folk, tycker "om" denna bannen ifall man kan säga det, denna bannen lärde mig faktiskt att rpa för motparten också och ej endast för mig. FIck höra senare att det var roligt att rpa med oss och sedan fick 3 +reps i rad, detta gjorde mig samt mitt gäng väldigt glada och därmed valde vi att fortsätta med detta eftersom som sagt andra tyckte det var roligt med oss, ifall jag nu skulle få komma tillbaka så skulle jag direkt faktiskt vilja köpa upp ett gäng som boss eller ej bara för att börja rpa igen, vill ej köpa upp gäng för att åstadkomna "makten" som jag vet att många gäng är ute efter. Säger INTE detta bara för jag ska köpa gäng på Unive så ni får mer pengar, säger detta för jag vill hjälpa rpn samt servern vid utveckling ifall det skulle behövas komma något som behövs betala inom fivem osv.

5: Jag "bytte" server, fattade redan ganska tidigt mitt misstag och ville komma tillbaka direkt.

6: Jag blev en gång banned för lall i fängelset, samt pwg. Jag lallade med västen, jag satt och sa "nej, varifrån får du den tröjan ifrån och sedan lalla jag med västen själv.

7: blev bannad för powergaming när jag inte rpade på skadorna bra eftersom jag var riktig trött och jag vet inte ens vad jag gjorde.

8: Jag blev bannad när jag tog en sportbil till flygplatsen meth grejen med npc), då var jag inte medveten om det men jag skrev en överklagan om det.

9: Den gången jag abusa mekko perms för att dva en bil, personen hade lallat EXTREMT mycket och jag tappade det bara helt, blev bannad för sv abuse men igentligen så var det mekko abuse.

10: varit bannad 3-4 gånger när jag har pratat ooc ingame (väldigt tidigt här på Unive, 2021 tror jag) Inklusive VDM samt lall, men då visste jag inte var rp var, trodde det var som gta men med olika grejer i samt röster.

11: Jag lootade en grabb mitt på torget. Klockan var vid 3-4 tiden och jag var trött, personen hade gjort "/me ta mig till sjukan" när han var död osv. Jag orkade ej bry mig så jag valde bara att ta hans vapen och sticka, vet att det var dumt men som sagt, var trött som fan.

12: Om jag ej minns helt fel så har jag nog blivit bannad för GROV VDM medans det var "dsync", försökte säga att min bil inte ens nudda personen genom att skriva att det var dsync, men ändå fortsätta att rpa på scenariot. Personerna tror nog att jag ljög och därmed bannad, jag hade inget klipp program så det var klipp/bevis mot endast ord.

13: nu när jag sa upp mina roller, men gjorde inget fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt upp rollerna antar jag?

som sagt gjorde däremot inget fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope, kanske man kan bli bannad för säga upp sina roller?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Placerar som Eskalation.

Tillbaka