Nekad Azzer | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzer

Icke Medlem
Meddelanden
525
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad heter du på discord? Azze#7713

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. varierar helt beroende dag, är inne på servern ifall jag får tid och ej har planerat något för dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började här på Unive 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Funkar ej att skicka bild tyvärr

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. det är en spelare som kan underlätta för staffs, vi säger te.x att det är en regelbrytare så ska jag kunna skriva i ooc att lägga av och om det ej går så leder det till en kick eller en svban, jag ska med andra ord hålla det rent och fint för er staffs så ni inte ska behöva göra mer än vad ni behöver!
(med andra ord så letar vi ej efter problem och låter problem komma till oss, vi ska endast underlätta för staffs)

Varför vill du bli servervakt på servern? har varit helper så ja. Men att vara sv är när man underlättar för er staff som jobbar hårt och inte ska behöva ta varenda litet problem som kommer och om människan(individen) gör grövre fel så kommer det leda till en förlängning, men vill mer att personen ska lära sig av sina misstag och kunna göra bättre i framtiden. Jag kan regler och jag tänker att jag inte behöver göra /report om jag kan bara fixa det själv, så länge jag har klipp

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse kan vara när man revvar sig sj för man ej orkar och åka och köpa mat för man är allmänt lat eller om ens kompis säger kan jag få ress?, (utan klipp) och man ska alltid ha klipp när man har dött, helst till och med när det är bugg men om det inte går att hitta i logs på något sätt så skulle jag valt att ej ressa isf! det gälle rockså samt att man kan ha toggleid i scenario, det har man ju oftast för att kunna se vart dem andra är någonstans och det är abuse. När man har rollen så är det ej för en "status roll" det är för man ska visa att efter hårt arbete, så lönar det sig. Jag vill ju inte bli sv bara för jag kan, jag vill bli sv för att hjälpa till!

Jag har 30 bans och varav de senaste 20 utan en har varit felaktiga/snackat med staffsen så de såg min synvinkel och sedan fått unbann. Mina första 10 var icke medlem eller fatta inte rp direkt. har väl någon ban som är rätt, men inget stort, fick ej in bilden av någon anledning, fick bara error

du vart bannad och fick indraget den 2/11 du får vänta tills 2/12

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka