Accepterad Axel_ | Medlem ansökning [L1eandro99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Axel. eller axel.611_99925

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vistando Rask

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Stark och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Backgrunden med min karaktär har inte varit så länge eftersom den är skapad väldigt nydligen Men framtidsplaner är väl att Jobba på en bil shop eller något jag tycker det ska bli roligt Ja och kanske medans det är jag lite kriminell eller något det vore kul men vi får se hur det går för min karaktär Vistando han älskar bilar och sånt han vill gärna jobba i en bil affär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra och skön Rp och väldigt långa och roliga scenarion samt så att det ska bli roligt för alla och inte bara spela för att skjuta eller att få makt och pengar självklart ett 10/10 rollspelande på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar och för mortpartens vinst altså att jag inte bara ska vinna scenario att också mortparten ska ha roligt att jag inte vinner hela tiden att det ska vara så äkta rp.
Ett exempel på detta är om jag skulle vara i ett skot scenario och så kommer jag in och skjuter ner alla det vore ju inte så kul för dom och jag bara spelar för att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har inte hänt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja Rdm det är att man dödar folk utan anledning Vdm det är samma sak fast man använder sig av ett fordon metagaming det är om man sitter och pratar med någon på discord t.ex och sedan så tar man information till sin karaktär ingame powergaming 1 är att man använder sig av omänskilga krafter sen har vi ju att man t.ex inte rpar på skador nör man krockar eller något. Sedan har vi powergaming 2 det är att man spelar bara för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag är färdig där

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka