Nekad Axelkingen2 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelkingen2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Lavatheif4

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel Nilsson 24 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rollig seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Polis som sagt måste prata med sup och förklara lite så

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bli polis eventuellt hög rank inom polisen då jag också varit polis på avena som sagt vill inte sprida den rakelmen då jag hoppas kunna sätt mig i sup direkt och förklara läger men kanalen är ju låst vilket gör det lite värre

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Orkar inte rikigt förklara men hade gärna tagit det på muntlig då jag varit tidigare mod på avena men vill inte sprida den reklamen då jag blivigt illa behandlad på avena väljer jag därför och komma hit

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vet inte hur serven är här då jag bara varit på en tidigare server

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej det är för mitt konto har blivit hackat har skapat ett nytt discord har jag haft sen år 2021
Och måste man verifera sig med bank id är det lag på det vill gärna ha bevis om det är ett måste då det är väldigt hemlig info som kan läckas tack för återsvar

Tyvärr så måste du verifiera ändå

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad
Anledning: Ej kompletterat i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka