Nekad axel123456 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axel123456

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AHMEDlMHED/

Ditt Hex-ID: 11000013e22bc0a

Vad är din discord tagg? maxiumusxvi

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det blev någon bugg så jag kunde ta fram hur många bilar som helst. Så det jag gjorde var att jag tog fram runt 15 Toyota Priusar på en parkering.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog fram prius efter prius till jag vart bannad, mitt mål var att endast fylla parkeringen på priusar, nu när jag tänker efter var det riktigt dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel och jag ångrar mig stort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så blev jag bannad för ooc för att jag sa rätt åt dig att du blev bannad när någon blev bannad vilket var dumt eftersom det är ju solklart ooc och säga så och jag tänkte inte på vad jag sa. Andra gången körde jag för fort igenom staden så jag blev bannad för powergaming och det har jag lärt mig av då jag kör som en gammal tant typ nu. Sen var det en gång som en kille lootade mig när jag var medvetslös så dumt nog så hittade jag han och slog ner han och det blev rdm. Det var ganska dumt eftersom i verkligheten skulle man inte kommit ihåg det. Andra gången så blev jag bannad för att dom trodde att jag dödade mig själv på mening eftersom jag bara dog när dom satte handfängsel på mig. sen så Jag och min kompis ville prova att börna på bränsle på mekonomen och det var en väldigt dum ide då marken och hans bil började brinna och förstår till 100% att jag blev bannad för det. Sen så var den andra gången när jag skulle ta en macka eftersom jag var hungrig och då så råka jag ta ut jaktvapnet och fick inte bort vapnet. Jag provade att he vapnet på marken och trycka på 3an vilket var det slott vapnet var i men fick inte bort det. . Sen en annan gång så körde vi ner bilen i vattnet då killen vi kidnappa var i bakluckan inlåst och då tog han sig ur bakluckan på något magiskt sett vilket jag skulle vilja säga är failrp. Då simmade jag fram och knivhuggen han så han inte skulle säga till någon. Då blev jag bannad för mord med jaktvapen då jag inte visste att man inte fick använda det som vapen. osså För att jag lämnade en stund efter jag hade blivit dödad då det skulle ha blivit ett scenario. Men pappa skulle dragit internetet annars. En till gång så hade jag kört runt i min voi och då körde en vit pickup förbi mig och pekade finger och sa busunge och då en stund efter såg jag han och då körde jag in i hans bil förr att få payback. Vet att jag har mycket bans men om ni kollar så är dem mesta väldigt gamla. Många av mina bans var också från när folk har lanat hos mig och blivit bannade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att spawna fram massa priusar. Kanske till och med meddela någon staff om buggen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Jag hade väldigt tråkigt och var ganska trött. Tyckte det såg så himla roligt ut med en parkering fylld med priusar. Jag ångrar det väldigt mycket. Jag kan ta emot en 12 eller 13 dagars ban. Jag vill bara inte bli av med mina roller. Jag har inte fått en lång ban på hur länge som helst. Tycker det är väldigt onödigt att dra varendra roll för att jag tog fram lite mycket bilar. Jag kan ta en ban men bara inte mina roller. Hade nyss kommit tillbaks med polis och har betet mig bra tycker jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, och jag ångrar mig stort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka