Nekad Axel Nilsson | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jallajallabreeeee/

Ditt Hex-ID: 110000148424137

Vad är din discord tagg? Lster#1556

Vem var det som bannade dig? maze4k

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-10 032117.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från staffsen så blir det en dålig vinkel på hela saken och om de hade sett de från en min vinkel hade de nog förstått lite vad som hände. Men sen så drar de in mig i support call och där frågar de mig vad som hände. Då tänkte jag att jag inte ville bli bannad och jag visste att de inte skulle förstå så jag säger att mitt spela crasha. Så jag förstår staffsen och det var nog mestadels för att jag ljög som gjorde att jag fick ett så grovt straff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade laggat en stund och tänkte att jag skulle köra en restart. Jag och min kompis hoppar in i någons bil och åker iväg. Sedan tänker jag aja jag kör restarten jag va trött och tänkte de kan la inte skada så mycket. Men då svänger han precis in mot någon parkering och då tänker jag aja skit i jag spawnar in igen sen bara. Så jag kör spawnmenu. Men jag fick höra att det stod 2 grabbar där och de skulle råna mig. Det blev lite oturligt men det viktigaste är att jag har tagit lärdom över vad som har hänt och ångrar det sååå mycket. Jag förstår mig på bannen men nu har jag tänkt på det i nästan 24 timmar och jag vet att om jag nånsin skulle komma in på servern igen så skulle jag aldrig upprepa något liknande igen. Jag var trött och tänkte att det var den enklaste utvägen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker personligen att det var en helt korrekt ban från staffsen. Själv var det inte meningen att skada rp på servern men förstår att efter ett sånt regelbrott så måste staffsen göra straffa en med ett straff som kommer göra att du aldrig hittar på något sånt här igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit mycket lärdom av mina tidigare bans och jag har aldrig upprepat samma fel 2 gånger. Och jag har inte tidigare fått särskilt grova bans och därför inte bara tror jag utan vet att jag aldrig kommer att upprepa det här felet igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sitta ut mitt straff genom att bli rånad och försökt göra ett bättre rollspel av det. Men som sagt jag var trött och trodde det var den enklaste utvägen. Men jag har lärt mig nu att jag det enklaste är inte alltid de bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har inte spelat spelet nu på 24 timmar och märker redan hur mycket jag saknar servern. Jag ångrar det jag gjorde så mycket och jag känner att om ni ger mig chansen kommer jag vara en väldigt bra medborgare och aldrig upprepa några regelbrott igen. För den här känslan av att vara bannad vill jag inte känna igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och förlåt igen jag hoppas verkligen ni kan lita på mig när jag säger att jag inte kommer upprepa det här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka