Nekad Leon151l | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade precis blivit unbanad och rollspelade som kriminell. Jag insåg att det fanns väldigt många fuskare på servern och jag förlorade alla mina skottlossningar så jag valde att köpa ett fusk för att kunna vinna lite skottlossningar. Jag använde fusket en dag och sedan blev jag ac bannad, philip unbannade mig men sen så bad hedgehog mig att komma till support eftersom att det stod att jag hade fuskat på anticheatet. Han valde att pc checka mig och mitt i pc checken så erkände jag eftersom att jag visste att jag hade fuskat på servern.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar 100 procent ansvar för det som hände eftersom att det var jag som valde att bryta mot serverns regler och förstår varför staffsen valde att banna mig.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att aldrig fuska någonsin igen. När jag väl fuskade så var det inte ens kul eftersom att det inte kändes som att jag behövde kämpa igenom scenarion. Jag har redan tagit bort alla fusk från min dator och kommer aldrig ladda ner de igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde ge mig en chans eftersom att jag verkligen ångrar det jag gjorde och jag kan garantera er att det inte kommer ske igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka