Nekad f1ll1ng | Beslut Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

f1ll1ng

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Ditt discord namn: f1ll1ng

Ditt Hex-ID: steam:11000014d8b9a85

Vad för typ av beslut gäller det? Pban + allt indraget

Vem/vilka tog beslutet? A1 + hilda

Varför tror du själv att beslutet togs? Blev pc checkad och allt visade grönt, men efter det såg de att jag hade crosshair x på datorn.

Hur är beslutet felaktigt? Från ingenstans så hamna jag i staffsamtal och blev tillsagd att hoppa supp, eftersom det va ett scenario ca 1-2 timmar innan som tydligen såg misstänksamt ut. Och när jag hoppar support så blir jag pc checkad. Allt visar grönt och inget tyder på fusk. Och efter det så ser de att jag har crosshair x på datorn. Jag hade ingen aning att crosshair x var ett så stort regelbrott, eftersom de flesta kör med det och kändes inte som att de va en särskilt stor fördel. Jag ångrar verkligen att jag har använt det och om jag får en till chans så kommer det absolut aldrig att hända igen. Förstår att staffsen valde att banna mig men känner att man hade kanske kunnat få en varning och ett lite mildare straff, eftersom jag inte visste att det var ett så grovt regelbrott. Jag har tagit lärdom av mitt misstag och det kommer aldrig någonsin hända igen om jag får en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: resultatet på pc checken

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka