Accepterad Axel Nilsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jallajallabreeeee/

Ditt Hex-ID: 110000148424137

Vad är din discord tagg? Lster#1556

Vem var det som bannade dig? maze4k

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-10 032117.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu var det väldigt länge sen den här bannen skedde så jag minns inte riktigt vad som hände. Jag har för mig att jag var trött en fredag kväll o skulle precis gå o lägga mig så hamnade jag i ett scenario och orkade verkligen inte ta tag i det så jag c loggade och valde sedan att neka det för staffsen. Jag förstår dom helt och hållet och jag tycker nu i efterhand att det är det rätta straffet att placera. Men jag har saknat servern mycket och jag känner att jag har tagit mitt straff nu och känner mig redo att komma in på servern igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag minns inte riktigt vad som hände men jag tror jag o min polare satt i en bil och hamnade i ett rån scenario. Jag var skit trött o skulle precis stänga av. Men då väljer jag att klicka f8 sen spawnmenu för att undvika all tid de skulle ta. Det var dumt och jag förstår nu i efterhand att man inte kan agera på ett sånt sätt om man ska rpa på en sån bra server som unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker det var en helt korrekt ban och staffsen var även snälla mot mig o gav mig en andra chans som jag sedan då förbrukade av att ljuga för staffsen. Detta var självklart väldigt dumt och jag ångrar det än idag. Men jag känner nu att jag har varit bannad väldigt länge och jag har mognat tillräckligt för att bli tillåten in på servern igen (enligt mig)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte så mycket av mina tidigare bans men allt jag vet är att jag inte har gjort samma misstag 2 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte combat loggat från första början o sen när jag får en andra chans så sumpar jag den med genom att ljuga för staffsen. Jag ångrar allt med detta o kommer definitivt inte upprepa detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit mycket lärdom av min ban och kommer absolut inte göra om detta misstaget eller något annat misstag för den delen ifall jag får en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och förlåt igen jag hoppas verkligen ni kan lita på mig när jag säger att jag inte kommer upprepa det här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka