Accepterad Axel Nilsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jallajallabreeeee/

Ditt Hex-ID: steam:110000148424137

Vad är din discord tagg? Yalla1556

Vem var det som bannade dig? BILKOW

Bild på banmeddelande: {DBD93408-977C-4ED1-922A-2E58419B47D6}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag klart och tydligt bröt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte riktigt då händelsen inträffade för mkt länge sen men jag har för mig att jag var uppretad för jag inte fick hjälp i support så skrev något i stil med "herregud va staffsen är korrupta" eller något liknande i supporten och blev strax därefter permanent avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt korrekt ban, jag bröt mot reglerna och därför borde jag bli bannad. i stunden tyckte jag det var hårt med permanent avstängning för en "liten kommentar" men nu i efterhand har jag insett att reglerna är formade som så att man får en permanent avstängning för sådana saker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt väldigt längesen jag spelade spelet så minns inte hur mina tidigare bans inträffat men jag vet att när/om jag kommer in servern kommer jag komma ihåg att hålla mig borta från regelbrott jag tidigare begått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle haft bättre tålamod och hoppat in i väntar på support för att få hjälp av staffsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att framöver följa reglerna strikt och inte tänja på dom vid ett enda tillfälle.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajemän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka