Nekad Axel madsen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel madsen

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? Axelcrazymode#9098

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till medlemskaps ansvarig är att ja skulle vilja hjälpa till å bygga upp Unive ännu större än var det redan är och dela med mig av mina kunskaper inom rp, och hjälpa våra ickemedlemmar att komma komma in i vårt fina community, lite som att de kommer till en ny rp värld för Jag har också tänkt på sedan jag var medlem på servern så har jag tänkt att jag måste bli något högre uppsatt än bara medlem och kriminell. Jag sökte till detta för jag vill ha någon stans att börja och sedan ta det till nästa steg. Jobbet är väldigt roligt eftersom du ser hur många nya som vill gå med i servern och hjälper dom att skapa en ny RP värld för dom. Jag ser detta som en ny start i livet för mig, Jag kommer bli högre uppsatt på servern och detta kommer kunna bli som ett jobb. Man gör mer Proffsiga saker som man inte gjort tidigare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ja tycker ni borde välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag är en trygg och mogen person och har inga problem att prata med folk , och skulle också gärna vilja hjälpa till att ha ordning och reda på servern och få stopp på mycket "lall" och skulle vilja påstå att jag är väldigt aktiv på unive både dag som natt! Tar ovckså alla m,ed respekt och skulle säga själv att jag är en rätt så mogen grabb som gillar att hälps folk. ALLA är lika mycket värda och välkomna till Servern oavsett vad. en så vet ja ju hur jag ger roll medlem samt hur jag tar in dem till intervju. Men Jag är väldigt snäll och hjälpsam av mig och älskar att hjälpa människor som jag vet är nya på serve. Jag är bra bemötande och håller alltid en lugn ton mot icke medlemmen. Jag är är väldigt tålig under stress om vi säger att någon stressar mig under en intervju. Då kan jag fortfarande tänka på jobbet och ta det rätta beslutet även fast jag är stressad. Jag kommer lägga ner så mycket tid jag kan och det behövs för att göra servern till en ännu bättre plats. Jag kommer att ta denna rollen JÄTTE seriös eftersom man tar in nya medlemmar som kan påverka servern beroende på deras rp nivå. Jag har ett mål att jag ska bli MA. Jag vill känna den glada känslan när man skriver ut och välkomnar ännu en ny medlem

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är som min kära mor sa till mig engång i tiden "behandla andra som du själv vill bli behandlad" det är mottot ja lever efter iaf, behandla människor med respekt vara lugn och trevlig inte stressa upp personen man pratar med.
Jag vet också allt om hur man hansterar trådar och hur en medlemskap ansökan ska se ut, vet även kraven för interjuer sen så vet ja ju hur jag ger roll medlem. Men Jag är väldigt snäll och hjälpsam av mig och älskar att hjälpa människor som jag vet är nya på servern och redan blivit utsatta för felaktiga åtgärder. Jag är bra bemötande och håller alltid en lugn ton mot icke medlemmen. Jag är är väldigt tålig under stress om vi säger att någon stressar mig under en intervju. Då kan jag fortfarande tänka på jobbet och ta det rätta beslutet även fast jag är stressad. Jag kommer lägga ner så mycket tid jag kan och det behövs för att göra servern till en ännu bättre plats. Jag kommer att ta denna rollen JÄTTE seriös eftersom man tar in nya medlemmar som kan påverka servern beroende på deras rp nivå. Jag har ett mål att jag ska bli MA. Jag vill känna den glada känslan när man skriver ut och välkomnar ännu en ny medlem
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ag vill visa hur bra medlems rollen är och att dom ska ta den seriöst utan medlemmar så hade hela unive dött alla jobb hade varit stängda osv, och att dom framför allt kan alla regler så mycket lall kan försvinna! Sen under mina intervjuer då visa att medlemskapet är något många vill ha och att dem inte borde kasta bort det, jag kommer inre direkt säga det men jag kommer uttrycka mig på ett sätt som inte är konstig men får dem att förstå att medlemskapet är något många vill ha. Medlemskap är börjar på ditt RP:ande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Först att de ska kunna alla regler såklart och att de ska kunna förstå vad rp innebär. Och att alla har ett mål för sin rp.
Grund reglerna är följande:
RDM
VDM
COPBAIT
FEARRP
METAGAMING
NEW LIFE RULE
COMBAT LOGGING
POWERGAMING
SUNT FÖRNUFT De ska också ha tillräckligt bra RP samt kunna alla regler inom medlem, serven och discorden. Det viktigaste är att det ska ta hänsyn till alla på serven. Grund reglerna finns också på youtube så att man kan kolla där.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som Ma bär man ett väldigt stort ansvar och att vara aktiv och försöka få in så många seriösa rp spelare som möjligt som blir medlem , och framför allt hjälpa personerna om dom kanske inte förstår allt, vi alla var nya en dag ! Och Man tar hellre den säkra före det osäkra t.ex om en lallare kommer in och gör den bästa ansökan och jag märker att det är en lallare då kommer hen att nekas. Om en lite sämre ansökan glider in men spelaren verkar jätte seriös kommer den att godkännas. Jag vill att seriösa personer ska komma in på servern inte lallare som förstör.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som MA bär man ett väldigt stort ansvar och att vara aktiv och försöka få in så många seriösa rp spelare som möjligt som blir medlem , och framför allt hjälpa personerna om dom kanske inte förstår allt, vi alla var nya en dag ! Och Man tar hellre den säkra före det osäkra t.ex om en lallare kommer in och gör den bästa ansökan och jag märker att det är en lallare då kommer hen att nekas. Om en lite sämre ansökan glider in men spelaren verkar jätte seriös kommer den att godkännas. Jag vill att seriösa personer ska komma in på servern inte lallare som förstör.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser lite ut så här att jag spelar väldigt mycket och per vardag ungefär 5 timmar pg av läxor osv men på helgen är jag aktiv kanske till och med 10 timmar vilket göt att jag kan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Finns inte jätte mycket mer att säga men att jag kan mycket inom rp.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka