Nekad Axe | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axe

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/JoelsMamma69/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bogdan

Vad är ditt discord namn? Axe#6941

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krister Kofot han är en sprallig, glad, positiv och glädjespridande person. Han föddes i Karlstad men han hade föräldrar med utländskt ursprung. Båda Mamma och Pappa var från balkan. Under Kristers barndom så hade han det bra, han hade många vänner han hade även en bra relation med familjen. Och han hade allmänt gött under sin barndom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat unive förut. Jag var ambulans och tyckte det var roligt. Jag har tagit en paus från fivem man nu vill jag spela det igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även

Hur hittade du Unive? En vän rekomenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra till en bättre server och ett bättre RP. Och även utveckla till ett bättre rollspel så man kan föregå med ett gott exempel. Jag vil skapa roliga senarion som alla tycker är roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skapa roliga senarion, hitta nya kompisar och ha kul. Jag spelar inte för makt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. jag spelar bara på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka