Accepterad AvvePupUh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AvvePupUh

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/avvep08/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec21299

Vad är din discord tagg? avvepupuh

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-21 172436.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem ansåg att jag gjorde ett extremt grovt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan bannen så var jag och några personer från min klubb ute och åkte bil. Vi påträffade det gäng vi hade krig med sen fick jag ett PM av Hedgehog. Men det var inte det jag blev bannad för. Tidigare under dagen så hade det skett en incident mellan våran klubb och Burning Devils, vilket jag inte varit med på och inte riktigt fått återberättat till mig. De personer från våran klubb kommer tillbaka till vårat klubb hus och säger något om Burning Devils lite snabbt. Vi åker dit och jag hade inte hört att vi hade något otalat, bara att dem smått hetsat. Jag tar en liten söligare väg så jag kommer lite efter de andra. Jag åker utanför deras grind utan att se vart mina grabbar är, tänkte att dem kanske var inne i deras klubbhus och snackade. Sedan åker en av våra hojar förbi och upp på motorvägen så jag följer såklart efter. Vi såg att det låg ett hustak precis brevid motorvägen, så vi tänkte att det var bara att åka över, vilket vi kunde göra utan några problem. Vi var där i cirkus 10 sek innan vi hoppar på hojarna och drar vidare. Jag såg ingen på deras gård så jag tänkte att dem inte var hemma eller att ingen var ig, så jag såg inte det som att provocera heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban, och speciellt de krimvarningar jag fick. Jag fick 2 krimvarningar av att köra över från motorvägen till ett hustak. Det är inte som att det är något kriminellt som försegår medans vi åker över till taket. Sedan att bli bannad för detta när jag både hört att det är okej att hoppa med fordon och framföra dem på lite andra sätt än vanligt. Alltså att lätta på realismen och inte vara så begrensad. Kommer inte ihåg ifall det har pingats ut om detta, men har har fått höra från stjärnspelare att detta tidigare har godkännts och att det är bara att köra på. Man ska tänka på motpartens sida i detta men i just detta fall hade vi inte någon motpart eftersom jag inte såg någon på deras gård. Sedan att jag får ungefär en lika stor ban som de andra som blev bannade förstår jag inte heller, jag var inte med på scenariot innan med motparten så fattade inte heller att vi tydligen hade något otalat med dem. I banmedelandet står det även om hur jag "provocerar" och "söker gängkonflikter" vilket jag inte hade gjort. Jag åkte upp på ett tak med en hoj vilket inte är att provocera eller söka konflikter på något sätt. Att jag som sagt fått det berättat till mig och bilder på det nu efter med att man faktiskt får göra dessa saker och att de är godkännda, detta gör denna ban helt fel enligt mig också då jag bara följer saker som blivit godkännda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tidigare blivit bannad 1 gång. Det var att jag för extremt länge sedan använde mig av emotes för att plocka snabbare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt ifall jag hade kunnat gjort så mycket annourlunda då detta har blivit godkännt att göra. Men jag tycker att man ska vara lite tydligare med detta då det godkännts att göra från en sida men den andra sidan säger att det är ett problem och resulterar i 2 krimvarningar och 9 dagars ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig så mycket eftersom jag har fått det berättat till mig att det är okej att göra dessa saker och att det inte längre klassas som ett regelbrott. Men ifall det anses fel av vissa staffs och rätt från andra så vet jag inte vad som ska göras

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka