Nekad Avanz | Ban Överklagan [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avanz

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/avanztv/

Ditt Hex-ID: 11000013ce0faa3

Vad är din discord tagg? Avanz#8023

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade servern och bytte till en annan skit server då jag hade tappat intresset för fivem och tog sämre beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För ett halv år sen så lämnade jag unive dcn och servern för att testa något nytt vid namn kusten, och därav så spel jag bannad ganska så kort efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ogillar själv illojalitet och framför allt när det kommer till en gräns där man går till en server ihop med andra spelare från unive som varit staff och misskött sig. Helt klart mitt fel i det hela och önskar att det finns möjlighet att visa en ny sida efter all denna tid.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Säkert blivit bannad några få tal gånger på grund av fortkörning osv men inget som är i närheten av denna avstängning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat kvar som en lojal spelare till Unive till att börja med. Finns en hel del under tiden på Unive som jag även hade velat göra om i efterhand men man lär sig av sina misstag och tar vidare det till framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Helt klart, har växt som person och utvecklats enormt under det halv året eller nästan mer som jag nu varit avstängd och önskar att jag kan få visa dessa sidor på nytt med en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka