Nekad MosMos69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MosMos69

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465613716/

Ditt Hex-ID: 110000159b9c994

Vad är din discord tagg? Amed15

Vem var det som bannade dig? Ludde/320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-01 111431.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att väldigt mycekt folk lämna servern på en och samma gång, samt att runt 75% gjorde terrordåd på servern. Jag av faktiskt en av de få som inte gjorde det och bara lämnade servern självmant och lämnade alla discords utan att provosera.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick höra att alla mina polare skulle lämna Unive o då sa dom gör terrordåd. Jag sa nej och lämnade bara dcen och quitade ig sen vart jag klacksko bannad och det tror jag var eftersom att 320 ville vara på den säkra sidan eftersom att 50+pers gjorde terrordåd samtidigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker väll att det är svårt att svara på frågan för gjorde ju egentligen inget fel i praktiken, men kan ju förstå varför 320 banna allihop inklusive mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för en del olika saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lämnat servern för att andra gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att it falla för grupptryck

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka