Accepterad Atto29 | Gäng ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atto29

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Bleeding Streets

Vad heter du i verkligheten? Saman /Jimmy
Arber /raven666
Atto/ Safe GTR
Arben/fakebunny

Ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Hur ofta kommer du vara inne? Det är alltid en utav oss inne förutom tiderna mellan 04:00 till 10:00

Hur många timmar har du på Fivem? Jimmy: 124 h
Safe: 134 h
räven: 76 h
Fakebunny: 134 h

Berätta om din karaktär: Jag heter Safe är 27 år gammal, växte upp med morsan i en liten by i orten. Gick i en helt vanlig skola blev mobbad mina första 5 åren har inte sett min pappa än men vet att han var inblandad i den kriminella världen. Jag har alltid haft min mamma vid min sida men vi behövde pengar och levde fattig några år, så började jag snatta här och där o det ena ledde till det andra. Tjänade ihop en del pengar och gav pengarna till morsan, en dag så blev jag presenterad till några grabbar i byn som kunde fixa stora jobb med en bra summa vilket jag var super nyfiken på. Men ett rån ändra mig för alltid där jag eller min kompanjon var tvungen att döda en person på grund utav att han hade sett våra ansikte vi vägrade göra det så maffialedaren sköt honom. Sen dess så har jag bestämt mig att jag ska göra rån ingen annan. Jag har bestämt mig för att starta ett nytt liv och flyttat hit är en glad kille och väldigt omtänksam om jag ser att någon behöver hjälp så räkna med mig jag hjälper alltid till.

Jimmy Guliano är 20 år och växte upp i ett kriminellt område, där hela hans släkt blev dödade av olika gäng. Hans föräldrar blev stick mördade medans han tittade på och hans släktingar har blivit skjutna eller mördade på ett annat sätt. Jimmy var stark och fortsatte att kriga på, det fanns inget som kunde stoppa honom. Jimmy har väldigt många fiender och det känns som nästan alla är hans fiender. Jimmy var väldigt fattig och hade ingen kvar som kunde ta hand om honom, så han låtsades vara vän med fienderna för att få tak över huvudet och mat på bordet. Detta gjorde så att han fick kontakt med fiendernas kontakter, han ville egentligen inte jobba med sina fiender men han blev tvungen. Han fick tillräckligt med pengar för att försörja sig själv och just nu mår han bra. Han ville inte vara en av sina fiender, för en fiende ska vara din fiende och inte din kompis. Jimmy börja samla på sig grabbar och massor med kontakter under tidens gång, så han slutade hänga med fienderna. Nu vill dom åt honom, dom vill mörda han som dom gjort med hela hans släkt. Detta får inte hända, namnet Guliano får inte bara dö ut, han måste kämpa för sitt folk, sina generationer och sina gener. Jimmy har inget att förlora, han kan köra hur hårt som helst och han är hur rå som helst. Han har tappat hoppet på mänskligheten efter allt han fått uppleva och empati är inget som lever kvar i hans kropp. Det enda han har kvar är sina grabbar som han fortfarande inte litar till hundra på, men han skulle fortfarande dö för dom. Jimmy vill inte vara den som är en liten pojke, han vill kunna förtjäna sin respekt, han vill kunna skydda sig och sitt namn. Han kanske har tappat hoppet på mänskligheten men inte sin stam(Gulianofamiljen). En dag vill Jimmy kunna berätta för sina barnbarn att han var den som rädda namnet Guliano när ingen fanns för honom och att han blev något från ingenting. Vapen, mord, lik och rån är inget ovanligt för Jimmy, det har han upplevt och det är en del av hans vardag. Jimmy är beredd att göra vad som helst för att bevara och rädda sitt namn. Han har inga intressen kvar och ingen själ men godhet har han fortfarande kvar, det finns inget mer än att få bära gun och skydda sig själv som fångar hans intresse. Idag är Jimmy tillräckligt stor och erfaren för att veta gatans regler, han är både fysiskt och psykiskt förberedd att bli kriminell.

Min karaktär heter Alfredo Raven Loera och är 24 år gammal. Redan som liten har han sett människor bli dödade på gatan medans han sparkade boll. Det gick bra för honom tills en dag då allt förändrades, familjens hus stormades av stora maffior i Sinaloa byn. Raven gömde sig under sängen och hörde när man bråkade med familjen vilket slutade med att alla blev torterade till döds. Raven låg kvar hela dagen och vågade inte röra på sig, när han väl gick upp för att kolla läget såg han sina föräldrar och storebror blodiga i köket. Redan här bestämde han sig att han skulle hämnas när tiden var inne. Ravens intresse var fotboll och älskade bilar då hans pappa var mekaniker, Raven lärde sig mycket med sin pappa och drömmen var alltid att bli fotbollsspelare eller mekaniker. Nu är han nyinflyttad till staden i Unive och försöker få ihop sitt liv efter all kaos han växt upp till i Sinaloa.

Jag heter fake-bunny men kallas för Bunny, är 26 år gammal, Växte upp med morsan och mina 4 syskon i en liten by gick i en helt vanlig skola blev mobbad mina första 5 åren alltid vatt själv familjen behövde pengar levde fattig några år, så började göra lite små grejer som att snå mopeder motorcyklar sedan bilar och sälja vidare till stora och små rån.. tjänade ihop en del pengar gav till morsan, sen blev jag presenterad till några grabbar i byn som kunde fixa stora jobb till mig som stora stölder och butiks rån vilket jag var super nyfiken och nöjd.. Satt i mitt rum planerade mina första stora brott med mina kompanjoner vilka mopeder vi skulle glida i och efter 1km vi skulle till vår flyktbil vilken var en ford fucos som vi kunde bränna i vår gömställe där vi skulle dela byten med hela laget, vi hade ombyte där och andra crossar så vi splitrades åt olika håll. Börja tycka de blev lite för tråkigt så jag började plantera lite kannabis proccessa de hemma hos mig la dom i zippacks började gå runt i skolor fråga om någon var intresserad eller om dom kände vem som rökte så jag köpte mig en liten kontakt lur där jag sparar mina kunders nummer och började tjäna in stora summor.. fick ett samtal efter 1 månad av någon mycket äldre än mig och den här killen ville jag skulle leverera för honom från stad till stad stora plattor med kannabis och hash vilket jag blev intresserad av den summan som han sa att jag skulle tjäna... det går några veckor jag får ett samtal från en tjej och säger hon vill ha 50 gram Hash.. så jag åker ut cirka 02.35 på natten till en adress när jag väl närmar mig ditt så ser det så skumt ut helt mörkt instängd plats.. fick lite ont i magen av känslan att vara där själv.. när jag ringer henne så kommer det upp två killar i yamaha crossar med bandana och hjälmar.. och skjuter fulla magg så jag duckar bakom bilen och får rakt igenom bilen ett skott i låren blir förd till sjukhuset osv men aldrig att jag gjorde en comeback på dessa två personer för jag aldrig fick veta om vem det var..

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Vi alla tycker att det känns som en intressant roll i staden där man kan utveckla sitt rp. Vi vill också ha roligt med folk som kommer vara inblandade i våra scenarion. Vi känner att vi är kapabla till att rollspela som kriminella och med det så kan vi bidra med bättre kriminellt rp i staden. Vi vill ha ett eget gäng för att kunna styra och ställa på vårt sätt. Våra karaktärer hänger med varandra vardagligen och vårat band kan inte klippas. Vi vill också ha ett eget gäng för att inte riskera dåligt rp från andra medlemmar i gänget, vi kommer bara ta emot medlemmar som vi känner har potential till att rpa bra samt som följer reglerna strikt som vi gör. Den sista anledningen till varför vi vill ha ett gäng är för att vi vill rpa seriöst som ett gäng och inte lalla runt eller använda det som en typ av maktmissbruk.

Har du några med dig från start med gänget? Safe är bossen, Bunny är vice bossen, Jimmy och räven är medlemsansvariga

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vårt gäng ska göra alla sorters rån som personrån, butiksrån, bankrån och eventuellt yacht rån. Men såklart ska vi inte överdriva med dessa, för det blir långtråkigt om vi ska hålla på och råna massa ställen/personer. Vi ska hålla på med dessa saker men vi ska ha våra gränser också inget överdrivet så att alla får ha kul. Droghandel, vapenhandel och anlita torpeder. Vi vill inte ha en roll i staden där folk är rädda från oss, våra karaktärer ska fortfarande vara godhjärtade. Men det betyder inte att alla ska börja jiddra med oss utan dom ska veta konsekvenserna från handlingar mot oss.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jimmy har varit med i maffian på en annan server innan ( betongen ). Där höll vi på med allt möjligt. Vi kidnappade bossarna från gängen som vi hade beefs med och tortera dom. vi gjorde massa bankrån och butiksrån. Vi frisläppte också våra grabbar från fängelset genom att hjälpa dom med att fly. Safe, Bunny och Räven har aldrig varit kriminella innan men dom lär sig med tiden förhoppningsvis, dom har rpat innan och vet hur man gör, dom rpar också väldigt seriöst just nu på denna server så att rpa som en kriminell borde inte vara några problem.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag kommer att utgå från att leda gänget på ett bra sätt så att ingen kommer att bete sig dåligt i allmänheten genom att ha dagliga möten om vad vi kommer att göra under dagen. Jag ska se till att alla medlemmar har förstått stadens regler och gängets regler minst 2 gånger om veckan tills det kan dem som sitt namn. Ifall någon inte följer mina regler så skickar jag han till er i supporten. Varför jag gör så är för att ha en seriös rp som möjligt så att vi utvecklar serverns rp och inga lallare är acceptabla i mitt gäng. Det finns inget som kommer hindra mig från att skicka dom ur gänget ifall jag inte tycker dom beter sig, även ifall det är min vän.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Som jag nämnde innan så kommer jag samt medlemmarna i gänget följa reglerna strikt för servern och rpns skull. Varje medlem som vill joina vårt gäng kommer få ha möte med mig och någon/några andra från gänget där vi kommer bestämma ifall personen är kapabel till att vara med i vårt gäng. Vi kommer inte under någon kritik ta med lallare i vårt gäng som förstör för oss och andra i servern. Maktmissbruk och pengakåt är inget våra medlemmar får ha. Att döda någon ska inte vara enkelt, det ska behöva gå väldigt långt för att vi ska mörda en person, använda vapen är vår sista utväg i t.ex självförsvar.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Vid ett bankrån: Jag ska anlitat två "vanliga" medborgare, en som står vid sjukhuset och en vid uppförsbacken upp till banken. Dom ska säga till när polisen börjar komma, vi är tre som rånar banken. På vägen upp så plockar vi upp en kille från affären, han skulle bara köpa lite cigaretter men så blev det inte. vi sätter en påse över hans huvud, binder fast hans händer och tar hans mobil. Vi närmar oss banken med en svart skåpbil som har tonade rutor, vi hoppar ut och går in i banken och sedan påbörjar rånet. Killen vid sjukhuset ringer och säger att han hör sirener, vi har bara 1 minut kvar, så jag ringer mina grabbar och säger till dom att förberedda sig. Killen som vi kidnappad hotar vi, vi säger till han att han ska ta skåpbilen och åka härifrån. killen vid sjukhuset ringer och säger att bilarna precis åkte förbi. Skåpbilen rör sig ner för backen så att poliserna kan se den, vi försvinner bakom banken där vår kompis står med en g wagon, vi åker uppåt och försvinner med jackpotten i handen medans polisen åker efter skåpbilen.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer att kolla om mina medlemmar har fått någon ban och om de har så ska jag ta med både han som fick och med han som banna. Sedan utav den informationen så skall jag bedöma hur hans rp nivå är.

Hur hanterar du kritik? All kritik är bra kritik brukar jag säga. Man lär sig av sina misstag och ifall någon ger dig kritik ska du acceptera det och utveckla det positivt. Jag kommer ta emot kritik, ifall någon i mitt gäng har gjort något som leder till att gänget får kritik så är det jag som tar på mig ansvaret och tar det med personen omedelbart. Men ifall jag känner att det är felaktig kritik så kommer jag ta det med supporters eller liknande för att se hur det står till och vad kritiken egentligen handlar om samt deras åsikter inom det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Självklart inget stoppar oss från att rpa vi kör för att ha roligt man behöver verkligen inte vara kriminell för att ha roligt men det är vad jag föredrar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej ingen av oss

Har du läst våra Regler? Vi har läst dem och kan dem som vårt efternamn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka