Accepterad atlasviking | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

atlasviking

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: AtlasViking#1234

Ange ditt födelsedatum 30 September 1993

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag har varit medlemskapsansvarig ett tag nu och tycker det är roligt med staff arbete, men just nu har det blivit så svårt att hinna med och ta nån intervju eller acceptera nån på forumet för andra MA har blivit så snabba så jag hinner inte ta dom och är man inne och speccar så är det lite tråkigt för kan inte hjälpa till med alla reports får sitta å bara ta dom lätta så som skin å rev osv,
Så jag känner ja skulle vilja prova på att bli helper för har kommit upp i några ärenden redan nu som ja måste leta upp en helper sen hoppa support förklara för helpern sen ta in han som är i ärendet, hade sparat väldigt mycket tid till annat, och ja håller alltid en god ton till alla

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Just nu under vinter halvåret när jag är ledig från jobbet så vill ja påstå att jag är väldigt aktiv, sitter ju vid datorn mesta dels min vakna tid.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte mer en att jag varit MA ett tag nu men tycker det är roligt, så det ska nog inte vara några konstigheter å sätta sig in som helper!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? just nu kriminell och donation, skulle vilja sätta in mig i helper rollen före ja går på dom

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka