Dubbelpost astonnygren | Ansökan till Staff [520mstr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston nygren

Ditt discordnamn: aston.nygren2.0

Ange ditt födelsedatum 6 September 2009

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff för att jag vill göra unive bra genom att fixa bort alla spelare som tillför problem till servern jag är bra på att prata samt är jag kunnig på allt arbete jag gillar väldigt mycket att sitta support och hjälpa dom som behöver jag kommer visa att jag är rätt för att jag kan ta bra beslut jag är ochså fast vid mina beslut jag drar ej tillbaka något bara för någon skulle be om det jag skulle verkligen vara bra för unive

Vad tycker du inte fungerar på Unive? mycket som ej fungerar de mesta är dom som bara tillför problem med att skotta eller bara begår regelbrott på regelbrott dom ska ut och lära sig av sina misstag

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska ta folk i support som tillför problem sedan prata med personerna och sedan ta rätt åtgärder så dom lär sig att ej göra om det

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att agera professionellt betyder att man tex inte ska vara otrevlig fast dom du pratar med kanske är väldigt otrevliga mot dig
det är väldigt viktigt att agera professionellt är något av det viktigaste om du inte agerar professionellt så får det dig att se dålig ut då får man ingen respekt tillbaka

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kan vara inne några timmar per dag ibland färre timmar och ibland fler
mellan 2-6

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022-11-07

Har du tidigare erfarenheter som staff? inga tidigare erfarenheter. men har alltidd haft ett stortr intresse inom staff branchen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej det mästa funkar för mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka