Inaktuell AlexH | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

AlexH

Medlem
Servervakt
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: alex863majmun

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2003

Varför ska just du bli staff? Är bra på att prata med folk, vill bidra lite extra på servern, är noggrann med rätt och fel

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Brist på social RP och hets utan anledning, samt powergaming förekommer väldigt frekvent

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca och ge konsekvenser när det krävs men också först varning såklart, man ska ej banna folk direkt folk förtjänar ändå en andra chans tycker jag.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Väldigt viktigt att bete sig professionellt, prata lugnt och ej bli arg på folk såklart även när dom har svårt att bete sig, lyssna på alla sidor som inkommer, förklara reglerna tydligt samt vad personen eventuellt gjort fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kan garanterat lägga iallafall en timme om dagen tänker jag, är chef på marjalisas så är en del där ibland också men det har börjat lugna ner sig lite där nu och vi har väldigt aktiva arbetare så finns ändå inte så mycket för mig att göra där förutom att hålla koll lite smått, så staff roll finns det nog gott om tid för, speciellt om man tycker om det.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan November

Har du tidigare erfarenheter som staff? haft egen rp server många år sedan, kommer inte ens ihåg namnet på servern, men har tidigare erfarenheter av staff ärenden, lite påfriskning hade ej skadat dock såklart. samt är servervakt också just nu och det går bra tycker jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation är jag ej så sugen på, samt event, och servervakt är jag redan

+rep är inte p12a

Tillbaka