Nekad asregrd | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asregrd

Medlem
Meddelanden
354
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334093910/home/

Ditt Hex-ID: steam:110000116482a56

Vad är din discord tagg? asregrd

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: bild_2026-03-01_224510843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte om jag borde ha gjort min överklagan via portalen, i så fall får ni höra av er så jag kan göra den på nytt.

Jag kastade en flashbang på en polisutbildning tillsammans med två andra utbildare, vilket var skitonödigt gjort av mig. Sen blev jag bannad mitt i scenario och jag blev arg och krävde att få prata i support där jag upplevde att jag inte blev lyssnad på av William och blev avbruten flera gånger. Då slank det ut en skitonödig kommentar som han uppenbarligen tog illa vid sig av. Det är jättetråkigt gjort av mig och jag ber öppet William om ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på polisutbildning och var mitt i scenario när William först bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en korrekt ban som är lagd av Exritez, som tog över ärendet från William. Jag skulle ha tänkt ett steg längre både gällande flashbangsen och ordvalen i support. Även fast två andra kastade och vi brukar skoja runt efter utbildningar så borde jag själv inte ha inte gjort det, detsamma med ordvalen jag lade till William. Jag är en vuxen människa och jag borde tänka ett varv extra, speciellt som EC över en enhet inom polisen där jag ska vara en god förebild utåt. Jag borde reflektera hur det jag säger landar hos andra, och att man ska agera professionellt pga. att det faktiskt är en seriös rollspelsserver som vi dagligen spelar på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev senast bannad sommaren 2024 av Exritez, då för halv-ooc IG. Jag hade inte en enda ban under hela år 2025 och jag har aldrig blivit bannad för något "grovt", t.ex. shoot on sight eller dylikt. Jag har alltid sett till att sköta mig själv och att andra gör likadant, tills jag gjorde de här två idiotiska misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha kastat flashbangen till att börja med, och jag skulle inte ha fallit för grupptrycket eller faktumet att det ibland skojas runt lite lätt efter utbildningarna vi håller - speciellt när det är lite senare på dygnet. Jag skulle ha axlat min första ban som William lade pga. flashbangen och jag skulle absolut inte bli defensiv mot honom i support för att jag tyckte att han skulle ha tillkallat mig till support och fört en konversation med mig först då jag är långt ifrån en problematisk spelare. Jag skulle ha lyssnat på en sträng tillsägelse och jag tyckte helt enkelt att det kändes orättvist. Ett misstag som blir en engångsföreteelse och som inte kommer att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, läs ovanstående. Plus att man ska hålla sig seriös och absolut acceptera åtgärderna som tilldelas och inte bli defensiv och otrevlig för att man inte håller med om dem. Man kan alltid göra en banöverklagan om man inte håller med, istället för att ifrågasätta och vara oskön mot serverns staffmedlemmar som bara försöker att göra sitt tilldelade jobb korrekt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka