Nekad asplind | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vetlandaraggaren22

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970800192/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c3b8840

Vad är din discord tagg? asplind

Vem var det som bannade dig? Det stog inte.

Bild på banmeddelande: ban3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att jag blev bannad för att jag la ut ett montage åt min kompis när han sprang runt o sköt folk utan anledning och fick servern att se dålig ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så hade min kompis frågat mig om jag kunde göra ett montage åt honom eftersom att jag hade lång erfarenhet av AE (After Effects) och han ville att det skulle se snyggt ut, då sa jag att jag kunde göra det åt han och jag gjorde klart montaget på en timme ungefär, sedan så skickade jag den till honom, men han hade någon konstig grej på google som gjorde att han inte kunde lägga ut youtube videos överhuvudtaget, då kände jag att jag kunde vara snäll och lägga ut det åt honom. Tre dagar efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, och jag har insett det nu i efterhand. Jag borde inte ha lagt ut något montage åt min kompis och låtit all skit läggas på mig, det var riktigt dumt gjort och nu efter sju månader har jag insett att jag gjorde fel och saknar unive något enormt. Förlåt för det jag gjort och jag lovar att det aldrig ska upprepas på något sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lite små saker och någon stor sak. Jag tror att jag kan ha gjort saker som att skriva i twitter med handfängsel, något annat som hade med failrp att göra. Sen så hade jag också en ban där jag hade sagt N-ordet av misstag IG. som jag snabbt åtgärdade och skrev en ban överklagan där jag bad om ursäkt och förklara varför jag sa det på ett så konstigt ställe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga till min kompis att jag inte kommer att lägga ut något montage åt honom och verkligen inte redigera ett åt han heller, men jag blev lite tryckt av gruppen och jag kände att jag behövde. Jag hade dessutom kunnat säga till er, då jag hade sett en del clips från kompisen med massor av RDM och liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Nu när jag varit bannad så lång tid har jag insett att jag saknar Unive, det var riktigt kul att få spela med sina kompisar och dag för dag utveckla RP:n med sina kompisar, det var riktigt roligt och jag har nu lärt mig att jag inte kommer att bryta några regler överhuvudtaget någonsin igen, för jag vet vilka konsekvenser det kan få, särskilt på Unive där admins är snabba och duktiga på det dem gör. Förlåt för det jag har gjort och jag hoppas att ni kan se förbi gamla handlingar och låta mig få en ny chans, tack för er tid.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka