Accepterad askarthedon | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

askarthedon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? askari

Vad är ditt discord namn? askarthedon

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adnan Svesson 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös, smart, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i ett svårt och farligt område där många av hans vänner blev indragen i det kriminella livet Adnan försökte ta sig ut det livet han kom ut i ett litet tag började ta skolan seriöst men efter några år så blev hans vän skjuten och det var då Adnan ville kliva för att ta hämd på den som mörda hans vän och efter det kom han aldrig ur det livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en seriös person som kan ganska mycket om fiveM och en person som kan jobba i alla olika yrken.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång, utan även ser till att ge den andra parten en bra och realistisk upplevelse. Det handlar om att vara flexibel i sitt rollspel och acceptera att ens karaktär inte alltid kan vinna varje situation. Till exempel, om min karaktär blir rånad, så ska jag reagera på ett trovärdigt sätt och inte försöka power gama eller hitta oschyssta sätt att undvika konsekvenser.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte eftersom jag spelar vid serverns regler om det händer så att jag bryter så tar jag straffet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming är när du får information utanför spelet och använder det in game. rdm är när du dödar en person utan anledning. fear rp är när du inte vänar för ditt egna liv eller någon annans.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror nog inte det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan vi automatiskt nekar den. Lycka till!

Tillbaka