Accepterad ashen | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ashen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198101980655/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? ashen#0448

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Owain o´Leary, född 1999. Uppvuxen i en liten stad i Amerika. Som barn har han sett hemska saker såsom mord, droganvändning och misshandel. Redan som liten vart han utsatt för misshandel av sin egna far, vilket gjorde så att han tappa 50% av talförmågan. Owain är en stark och lyhörd person, med många kunskaper. Owain har haft väldigt stora drogproblem och nu på senaste har han bott på gatan. Owain har också haft det väldigt svårt att hitta in i samhället efter vad som hände 2019. Då rånade han en väldigt stor bank i en förort till New York, där de var tvungna att öppna eld mot polis. Sedan detta så har han försökt att passa in i samhället. Just nu försöker han att hitta rätt bana i livet genom att leva i staden Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en öppensinnad person och tar alltid emot negativ och positiv kritik angående mitt sätt att RP: a. Jag tycker också om att hjälpa nya spelare komma igång (OOC), berättar kommandon och sånt. Hur man ska snacka med folk utan att det blir massa nojs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill säkra en plats på denna server eftersom det redan är skoj efter en dag av speltid. Jag vill spela med seriösa rollspelare med mera erfarenhet än mig, vilket jag kan lära mig från. Skulle vara jäkligt schysst om man fick chansen att ansöka om White list jobb såsom: ambulans, polis eller kriminell. Jag lägger inte denhär whitelist ansökan på skoj, jag är seriös och vill delta i er gemenskap, jag är här för att vara seriös och inte spela runt. Jag tycker om att skapa och delta i roliga scenarios, även fast jag dör eller blir inlåst en längre tid.

Hur hittade du Unive? Jag vela ha en server att börja på, eftersom jag brukade spela RP för cirka 1 år sen. Jag kollade runt och hittade en server som hette Unive, bra player-pop och schysst logo.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att rollspelandet skall vara rättvist och att man icke ska spela efter makt och pengar. Jag skulle vela utöka mitt rollspelande i kriminaliteten eller kanske ansöka efter att bli polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka