Accepterad olesan | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? oliessn#0304

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Beckman 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, social, erfaren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp i ett svårt hem där pappan var alkolist och misshandla både mig och min mamma blodigt. Han upprepade detta flera gånger per dag och om man inte gjorde som han ville låste han in mig. när detta påbörjades var jag endast 4 år gammal och tillslut fick jag stå emot. vid åldern 9 efter en lång tid av misshandel blev jag så arg att när min pappa slog min mamma gick jag emellan. karaktärens pappa blev så arg att han tog en lampa och slog mig i huvudet med den. när pappan insett va han gjort sprang han ut ur huset. jag och min mor åkte till sjukhuset och lite senare blev min pappa dömd för grov misshandel sen såg vi inte han igen. efter detta traumat bestämde sig olof för att bli polis. Han ville inte att någon annan människa skulle utsättas för detta därför bestämde han sig för att gå den vägen. Hans mål är att bli polis och hjälpa så många som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med att ha en rolig och utvecklad rp då jag har rpat i ungefär 3 år från lite olika servrar. jag siktar att ha så roligt som möjligt och bidra till en bra rp miljö. allting är inte att vinna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska sikta för egen vinst i spelandet. vilket betyder att man ska sikta för den andra att vinna då de blir en mer social rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, jag kan reglerna från topp till tå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? några av dem viktigaste reglerna är fear rp, vdm, rdm, man ska alltid ha respekt och visa framfötterna även om motparten beter sig illa, ingen typ av rasism, nazism, sexuella handlingar. sen finns det en hel del mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ansökt en gång tidigare och blev godkänd men det var så att jag var på semester så jag kunde inte ta intervjun, dettta skrevs på en korttid så om ni har några frågor är det bara att hojta til!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka