Accepterad aryan.hedayati | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aryan

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169422316/

Ditt Hex-ID: 1100001481243ec

Vad är din discord tagg? Aryan`#2495

Vem var det som bannade dig? ostholm

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~twitch.tv/osthoolm. Återstår: 2 dagar 8 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergama och rpa inte tillräckligt mycket på min skada

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var så att vi var 4 personer i 1 bil och min kompis som kör bilen kör ganska snabbt tillslut så kör han så snabbt så han kroka in i en stolpe, sen så rpa vi lite på skadan men inte tillräckligt på den. och vi alla 4 valde att hoppaut ur bilen för att vi var stressade. när jag hoppa ut ur bilen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var en rätt ban och det var fel av mig, jag borde ha rpa bättre på den stunden med mer utvecklat rp på skadad. jag kunde ha tagit hjälp av /me eller /sme

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag var ny på servern och då var det när jag snacka halv ooc, men jag lärde mig att man ej ska använda ord utanför rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? använt mig av /me /sme och allmänt rpa bättre på skadan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man ska utveckla sina skador så mycket som möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

du får en ny chans men tänk på det i forsättningen att rpa på dina skador.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka