- Trådskapare
- Meddelanden
- 255
- Reaction score
- 25
b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Tack bror, vi hoppas på det bästa+rep Skulle passa bra som staff då han har utväcklat sin ansökan mycket vilket tyder på att han värkligen brinner för att vara staff. Väldigt mogen person som vet hur man tar beslut. Han var mycket bra staff inann och det skulle värkligen vara tråkigt om han inte fick vara det igen då han är den perfekta matchningen.![]()
Tack broder+rep en broder som är tvär bra inom staff saker
Tack
Tack+rep Bra utvecklat och grabben är mogen nog!
är du go?-rep tycker han lallar för mycket och inte har kompitensen till att göra nytta för servern utan snarare tvärtom.
Tjenare Aryans advokat här! Jag skulle gärna vilja ha ett litet mer utvecklat svar på din rep då ifall du gemför med 99% av resterande staff ansökan så ser du att Aryan har tagit all sitt iniativ och hjärta till att skriva denna välutvecklade ansökan! Mamma sa alltid till mig att inte bry mig om vad andra skriver därför tänker jag lägga en punkt här och vänta på ditt svar!-rep tycker han lallar för mycket och inte har kompitensen till att göra nytta för servern utan snarare tvärtom.
jag respektera din åsikt 100%-rep tycker han lallar för mycket och inte har kompitensen till att göra nytta för servern utan snarare tvärtom.
Tjenare Aryans Privatförsvarare här, Tycker att det är väldigt synd att du tycker som du gör eftersom Aryan är en underbar person och skulle aldrig lalla eller vara inkompitent. Tycker att du kanske borde ta dig en sväng runt specsavers för du har ju visseligen inte läst hela ansökan.Tycker också att det är skumt att du hotar Aryan via din stream och säger saker som "Han borde stänga ner sitt gäng" detta är oacceptabelt. Kontakta mig vid vidare diskution på [email protected]-rep tycker han lallar för mycket och inte har kompitensen till att göra nytta för servern utan snarare tvärtom.