Nekad Arvid201204 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid201204

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid L#9303

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22 årig grabb som heter Alex, Alex hade en krokig uppväxt och hade det svårt. När Alexd var 8 år gammal så bestämde hans familj säg att flytta till Sverige från somalia. När dom var på flykt så dog hans mamma så det har varit väldigt svårt för Alex och hans pappa i sverige, Alexs pappa hade väldigt svårt att betala räkningar. för att han hade inte så bra jobb han jobbade som städare och tjänade inte alls mycket pengar. Ahmed hade det även tufft i skolan då han blev utfryst och sånt för att han inte kunde språket så mycket även fast han var en kille med mycket fantasi. Alex uppskattade all tid med sin pappa och det roligaste han visste var att åka på äventyr. Alex gillade även bilar mycket och streetracing så han är väldigt bra på att köra bil och han har vunnit mycket tävlingar. Han är väldigt positiv och peppar folk som det går dåligt för och är väldigt respektfull. Men om någon är dum mot han blir han lätt irriterad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv och social rp. jag kommer inte gå för vinna scenarion då blir det powergaming och dålig rp. Jag kommer alltid bidra med så hög nivå rp som möjligt och jag kommer sträva efter alla regler på servern. Jag kommer också rapportera in alla regelbrott så att vi kan banna dom som gör fel så vi kan få en så rolig rp som möjligt. Jag kommer alltid berätta mitt perspektiv om jag gjort något fel för att utveckla min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt hela tiden att ibland måste man förlora och det får man acceptera så att det inte blir om bara makt och pengar och powergaming och om man bara spelar för att vinna så bidrar man inte till servers utveckling så man kan låta den andra vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom en polare som spelat mycket i staden

Nekad, du kommer få timeout om du fortsätter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka