Inaktuell Arvid. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ARvid

Vad heter du på discord? Nordquist.9#2972

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 1993

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Passion för att hjälpa och engagera människor: Som Medlemskap Ansvarig har jag möjligheten att vara en katalysator för förändring och att stödja medlemmarna i deras resa. Jag känner en stark passion för att hjälpa människor och skapa meningsfulla sammanhang för dem att växa och utvecklas inom ett visst område eller en gemenskap.

Organisatoriskt och administrativt intresse: Att vara ansvarig för medlemskapet innebär att hantera olika administrativa uppgifter, såsom att hantera medlemsregister, hantera betalningar, svara på förfrågningar och kommunicera med medlemmarna. Om jag har ett intresse för organisering och administrativa uppgifter kan denna roll vara en utmärkt möjlighet att använda och utveckla dessa färdigheter.

Möjlighet att påverka och forma en organisation: Som Medlemskap Ansvarig har jag möjlighet att påverka och forma medlemskapserbjudanden och förmåner. Jag kan arbeta nära styrelsen eller andra beslutsfattare för att identifiera och implementera förbättringar som gagnar medlemmarna. Att kunna påverka och vara en del av en organisations utveckling kan vara en spännande och givande utmaning.

Nätverksbyggande och relationsskapande: Medlemskap Ansvarig innebär ofta att bygga relationer med medlemmarna och skapa ett starkt nätverk inom organisationen. Genom att interagera med medlemmarna kan jag utöka mitt eget nätverk och skapa meningsfulla kontakter som kan vara värdefulla för min egen personliga och professionella utveckling.

Utveckla kommunikationsfärdigheter: Medlemskap Ansvarig är ofta den primära kontaktpunkten för medlemmar och hanterar kommunikationen mellan organisationen och dess medlemmar. Genom att inneha denna roll kan jag utveckla och förbättra mina kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt, samt lära mig att anpassa min kommunikation för olika målgrupper och situationer.

Personlig tillväxt och utmaningar: Att ta på sig rollen som Medlemskap Ansvarig kan vara en utmaning och en möjlighet till personlig tillväxt. Genom att möta utmaningar som uppstår, hantera konflikter, fatta beslut och arbeta i team kan jag lära mig mer om mig själv och utveckla viktiga färdigheter som ledarskap, problemlösning och samarbete.

Det är viktigt att komma ihåg att dessa skäl är generella och kan variera från person till person. Det finns också många andra faktorer som kan påverka varför någon väljer att ansöka till Medlemskap.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Om du överväger att välja mig som Medlemskap Ansvarig, finns det några faktorer som kan göra mig till en lämplig kandidat:

Erfarenhet: Jag kan ha relevant erfarenhet inom medlemskapshantering eller liknande roller. Jag kan ha tidigare erfarenhet av att hantera medlemsregister, kommunicera med medlemmar och administrera medlemsförmåner. Min erfarenhet kan göra mig bekant med de utmaningar och behov som är specifika för medlemskapshantering och kan hjälpa mig att effektivt möta dem.

Organisation och struktur: Jag har starka organisatoriska och strukturerade färdigheter. Som Medlemskap Ansvarig är det viktigt att kunna hantera olika administrativa uppgifter och säkerställa att medlemskapssystemet fungerar smidigt. Jag är van vid att arbeta noggrant och effektivt med uppgifter som kräver noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer.

Kommunikationsfärdigheter: Jag har utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt. Att kunna kommunicera tydligt och effektivt med medlemmar är avgörande för att skapa en positiv medlemsupplevelse och bygga starka relationer. Jag är van vid att anpassa min kommunikation för olika målgrupper och kan kommunicera på ett professionellt och tillgängligt sätt.

Medlemsfokus: Jag sätter medlemmarnas behov och intressen i främsta rummet. Jag förstår vikten av att skapa värde för medlemmarna och strävar efter att skapa meningsfulla medlemskapserbjudanden och förmåner. Jag är lyhörd för feedback och kan använda den för att förbättra medlemskapet och göra det mer attraktivt för både befintliga och potentiella medlemmar.

Teamarbete: Jag trivs med att arbeta i team och har förmågan att samarbeta och kommunicera effektivt med kollegor och andra intressenter. Att vara Medlemskap Ansvarig innebär ofta att samarbeta med andra avdelningar eller intressenter inom organisationen för att uppnå gemensamma mål. Jag kan bidra till ett positivt arbetsklimat och arbeta produktivt i samarbete med andra.

Engagemang och passion: Jag är passionerad för att göra skillnad och skapa meningsfulla upplevelser för medlemmarna. Jag kommer att vara engagerad i mitt arbete som Medlemskap Ansvarig och sträva efter att överträffa förväntningarna. Min passion och engagemang kan inspirera andra och bidra till en positiv och energisk arbetsmiljö.

Dessa är några av de faktorer som kan göra mig till en stark kandidat för rollen som Medlemskap Ansvarig. Valet av mig skulle innebära en dedikerad och kompetent individ som är engagerad i att skapa värde och framgång för organisationens medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att bemöta andra människor på ett positivt och respektfullt sätt är avgörande för att bygga meningsfulla relationer och främja en sund och harmonisk kommunikation. Här är några principer som kan vägleda hur man bör bemöta andra människor:

Respekt och värdighet: Visa respekt för varje individs unika värde och värdighet. Lyssna aktivt på vad personen har att säga och visa intresse för deras åsikter och perspektiv. Undvik att nedvärdera eller förminska andra människor och undvik fördomar eller förutfattade meningar.

Empati och förståelse: Försök sätta dig in i den andra personens perspektiv och förstå deras känslor, erfarenheter och utmaningar. Var medveten om att varje individ kan ha olika bakgrund, behov och prioriteringar. Visa medkänsla och var lyhörd för deras känslor och behov.

Tydlighet och ärlighet: Kommunicera tydligt och ärligt. Var rak på sak och undvik att manipulera eller lura andra människor. Vara öppen för att dela dina egna åsikter och tankar, men gör det på ett respektfullt sätt och vara beredd att lyssna på andras perspektiv och synpunkter.

Positivt och konstruktivt bemötande: Sträva efter att vara positiv och konstruktiv i ditt bemötande av andra människor. Ge uppmuntran och beröm när det är motiverat och fokusera på att hitta lösningar och möjligheter istället för att fastna i negativitet eller konflikter.

Lyhördhet och anpassning: Var lyhörd för individuella preferenser och behov. Anpassa ditt bemötande och din kommunikationsstil för att passa den andra personen. Var flexibel och öppen för att justera din kommunikation för att underlätta förståelse och samarbete.

Konstruktiv feedback: Ge konstruktiv feedback när det är lämpligt och gör det på ett stöttande sätt. Var specifik och ge exempel på vad som kan förbättras, samtidigt som du erkänner personens styrkor och prestationer.

Tålamod och ödmjukhet: Visa tålamod och vara ödmjuk i ditt bemötande av andra människor. Ingen är perfekt, och det kan uppstå missförstånd eller konflikter. Var öppen för att lära dig och växa genom interaktioner med andra människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Gemenskap och nätverk: Medlemskapet på Unive skapar en gemenskap där medlemmarna kan interagera, dela erfarenheter och lära av varandra. Det ger en möjlighet att bygga meningsfulla relationer, nätverka och engagera sig i diskussioner och samarbeten med likasinnade människor. Att vara en del av en gemenskap kan ge stöd, inspiration och möjligheter till samarbete.

Påverkan och deltagande: Genom medlemskapet får medlemmarna möjlighet att påverka och forma servens riktning och aktiviteter. De kan delta i beslutsfattande processer, komma med förslag och påverka utformningen av medlemskapserbjudanden eller evenemang. Att kunna påverka ger medlemmarna en känsla av ägandeskap och möjlighet att forma sin egen medlemsupplevelse.

Fortbildning och utveckling: Medlemskapet på Unive kan erbjuda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter för medlemmarna.

Röst och representation: Medlemskapet ger medlemmarna en röst och möjlighet att bli representerade inom serven. Det kan vara genom att delta i medlemsmöten, val av representanter eller genom att ha möjlighet att uttrycka åsikter och förslag. Att ha en röst och vara representerad ger medlemmarna möjlighet att påverka beslut och politik som kan påverka deras intressen och behov.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som Medlem på Unive kan det vara rimligt att förvänta sig att medlemmarna uppfyller vissa krav och förpliktelser för att upprätthålla och dra nytta av medlemskapet. Här är några krav som kan anses vara rimliga för medlemmar på Unive:

Följa Unives etiska riktlinjer: Medlemmar kan förväntas följa Unives etiska riktlinjer och värderingar. Det kan innefatta att upprätthålla en professionell och respektfull attityd gentemot andra medlemmar och intressenter, undvika diskriminering eller trakasserier och agera på ett sätt som gynnar och främjar samarbetet inom Serven.

Aktiv deltagande: Medlemmar kan förväntas vara aktiva och engagerade inom Unive. Det kan innebära att delta i möten, evenemang, utbildningar eller andra aktiviteter som organiseras av Unive. Genom att vara aktivt deltagande kan medlemmar bidra till en livfull och dynamisk gemenskap och dra nytta av de möjligheter som medlemskapet erbjuder.

Uppfylla eventuella krav för medlemskapet: Beroende på Unives specifika regler och riktlinjer kan det finnas ytterligare krav som medlemmarna förväntas uppfylla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Känner mycket ansvar och press för att ta in nya Spelare till serven man är ju trotts allt deras första ansikte mot staff teamet.

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt aktiv nu när jag har semester från jobbet i 3 veckor då kommer jag kunna tillbringa mestadels av min tid på fokusera på medlemskapsansvarig arbetet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Vill även tilläga att jag varit både helper och medlemskapsansvarig innan.

-rep helt jävla inkompetent och passar verkligen inte och abusar jävligt ofta

-rep helt jävla inkompetent och passar verkligen inte och abusar jävligt ofta
tråkigt att du känner såhär vet inte riktigt vad du grunder dina värderingar i men Sverige är ett fritt land med yttrandefrihet så du får säga såhär om du vill, vill bara tilläga att det inte var jag som gjorde terrordåd på en streamer

+Rep

Väl skriven, mogen person som tar extremt bra beslut från tidigare, varit staff samt krim ansvarig tidigare och vet att han e skulle passa perfekt som MA.

tråkigt att du känner såhär vet inte riktigt vad du grunder dina värderingar i men Sverige är ett fritt land med yttrandefrihet så du får säga såhär om du vill, vill bara tilläga att det inte var jag som gjorde terrordåd på en streamer
Sist jag kollade är de ej terrordåd att döda en grabb på en stream men vad vet jag.

Du verkar ju veta mer om min ban än vad jag vet intressant, antar att du va där när jag gjorde de nej juste.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka