Nekad Articx | Ban Överklagan [tacos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Articx

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/steamcdn/

Ditt Hex-ID: steam:1100001036a695d

Vad är din discord tagg? WhiteBoyStaxx

Vem var det som bannade dig? .Tacos_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 222611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att tacos valde att banna mig för att jag inte hade något scenario när jag lämnade mitt gäng In-Game. Själv så har jag aldrig haft detta problem förut och visste inte att jag inte fick lämna utan ett secnario. Jag ber om ursäkt om jag har gjort något fel som jag inte visste om. Det var jag som gjorde felet genom att lämna utan scenario in-game.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag skulle lämna mitt gäng då jag ville testa något nytt och se vilka andra gäng som fanns att gå in i. Då skrev jag i discorden att jag ska lämna gänget och jag ska testa något nytt. Sen efter någon timme så fick jag en text av att jag har blivit kickad från mitt förra gäng. D tänkte jag a det kommer inte hända något för jag trodde inte att jag behövde ett scenario- in-game. Det hade gått en dag och inget hade hänt men en dag senare så fick jag banen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Det var inte en felaktig ban då jag själv gjorde felet av att lämna ett gäng utan scenario in-game. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde och kommer inte göra om det i framtiden. Detta var min första gång jag lämna ett gäng och jag visste inte helt vad jag gjorde. Genom att skriva denna ansökan så förstår jag att jag har gjort ett fel eller misstag. Staffen hade all rätt att banna mig för det jag gjrode så att det blir en bra rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad förut förut då jag slog ner folk utan ett grundläggande scenario men det har jag lärt mig om. En annnan ban som jag tror heter powergaming var att jag körde i bergen utan någon offroad bil och gör inte det längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna med ett scenario när jag lämnade gänget så detta aldrig hade hänt. Jag hade kunnat berätta till någon stor uppsatt i gänget att jag ska lämna. Jag hade kunnat göra mycket saker annorludna som jag inte tänke på vid det tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att om du ska lämna ett gäng så ska du har ett grundläggande scenario in-game innan du lämnar gänget. Jag borde ha gjort något scenario in-game innan jag lämnade gänget. allt detta är helt mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag ni ska få ta eran tid på att svara på min överklagan, jag ska inte tjata av att få min överklagan kollad på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka