Accepterad alvinkvi | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alvinkvi

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-lacken-s4df — FiveM, Utgår 2026-03-26
Anledning: Dc quit
Bannad av: Yren
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev bannad efter att jag lämnade polisens Discord-server i samband med att jag hade blivit sparkad. Innan detta hade jag varit involverad i ett scenario ingame, och efter situationen valde jag att lämna Discorden. Anledningen till detta var att jag inte var medveten om att det inte var tillåtet att lämna servern utan att ens roller först tas bort korrekt. Jag vill förtydliga att detta inte gjordes med någon dålig avsikt, utan snarare på grund av okunskap kring hur processen ska gå till. När jag i efterhand har försökt läsa igenom reglerna igen så har jag inte kunnat hitta någon tydlig information om just detta, vilket gjorde att jag inte förstod konsekvenserna av mitt agerande vid tillfället. jag inser att jag har gjort fel och jag får stå för det..

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för mitt agerande. Även om jag inte var medveten om att det var fel att lämna Discorden. Samtidigt vill jag påpeka att bannen enligt min uppfattning känns något hård med tanke på att det handlade om ett missförstånd och inte ett medvetet regelbrott. Jag försöker inte undvika ansvar, utan vill bara förklara bakgrunden till situationen. Men jag står för felet..

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Dubbelkolla reglerna noggrant och vid oklarheter be om förtydligande. Stanna kvar tills allt är korrekt avslutat istället för att lämna direkt

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att jag förtjänar en till chans eftersom mitt misstag inte var avsiktligt utan berodde på bristande kunskap. Jag har nu förstått vad jag gjorde fel och är villig att anpassa mig helt efter reglerna framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka