Nekad Aron_ahn | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackebacke

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad heter du på discord? jacke#9999

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: från ungefär 16.00-18.00
tisdag: ingen ting
onsdag:16.00-1800
torstag: inget
fredag 17.00-23.00
lördag 17.00-23.00
söndag 17.00-21.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 1 år tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 stycken men det var för längre än 3 månadersen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att hjälpa till och underlätta staffsen arbeta som att tillexempel få bort spelare som ej följer reglerna här på unive. En servervakt sköter dem små och simpla problemen som inte staffsen har tid med som att kicka en lallare som utför regelbrott. Dom som är servervakter kan bara göra svbans men om vi tycker att den var för liten sak vi hoppa support och säga till andra staffs som kan hjälpa

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt på denna server för mina kompisar har varit det också och dom sa att det var kul som servervakt då tänkte jag att jag också kunde ge det ett försök. Och jag skulle vilja hjälpa unive med att göra staff jobb. Jag tycker det är kul att hjälpa folk som behöver hjälp. Jag vill försöka göra rpn kanske lite bättre med min påverkan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det betyder att man använder sina perms till något man inte ska använda det till eller kanske dva någon annans vil för att vinna ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka