Ej Antagen Ajroumi | Ansökan till Servervakt [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajroumi

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? ajroumi

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001584c8126

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till gymnasiet på vardagar och pluggar ungefär 30 min - 1h varje vardag, på helger brukar jag oftast vara hemma men brukar ibland gå ut och vara med vänner. På lov så är jag oftast också hemma men nu när det är sommarlov brukar jag gå ut mer och umgås med vänner och familj, annars är jag hemma vid datorn. På vardgar när det är skola brukar jag komma hem vid 16.00 - 17.00. Annars på helger eller lov är jag mycket ofta tillgänglig på discord under hela dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 23 januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad totalt 3 gånger, det går ej att bifoga bilden här så kan visa i pm!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som jobb att helt enkelt underlätta för staffsen och se det som staffsen inte hinner se, mer specifikt ska man då alltså hålla koll så alla regler följs och inget lallande sker samtidigt som man själv rpar. Dock så ska man själv inte leta efter folk som lallar eller gör regelbrott men när man väl hittar ngn som gör det så tar man åtgärder. Men när det då sker t.ex lallande eller regelbrott så kan man då kicka de som en varning eller Svbanna de, en svban är dock bara på en timme men vid grövre regelbrott kan en staff förlänga denna ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att se till att de regelbrott som händer i olika scenarion inte fortsätter utan åtgärder, alltså bidra till att spelarna på servern får högre rp nivå samt bättre spelarupplevelse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är när man använder de egenskaper man har som servervakt till sig själv eller sina vänner fördel istället för att använda det på rätt sätt som gynnar alla parter för bästa rpn.

Din Servervakts Ansökan är under granskning av Servervakt ansvariga.

Välkommen på intervju!
Intervjutider återkommer vi Servervakt-ansvariga med under kategorin "Servervakt Intagning", oroa dig inte för att din ansökan kommer att bli automatiskt nekad pågrund av intervju ej tagen i tid. Återkommer med deadline för ansökan, men jag själv har inte tid förrän på torsdag eftermiddag / fredag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka