Accepterad Aron556 | Medlem ansökning [Luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aron556

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aaron

Vad är ditt discord namn? aaron880858

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Larsson 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis, Skicklig och Hämndlysten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin Larsson föddes i en liten stad och växte upp i en hårt arbetande familj. Som tonåring hamnade han på glid några gånger men lyckades alltid hitta tillbaka. En äldre granne lärde honom disciplin och att hålla sig fokuserad. När han var sjutton dog hans pappa i en arbetsplatsolycka, och familjen fick det svårt ekonomiskt. För att hjälpa till flyttade Kevin till Unive där hans farbror ordnade ett jobb åt honom. Nu försöker han hitta sin plats i den stora staden och hitta ett bra sätt att leva på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat rollspel. Jag skapar en trovärdig karaktär med djup och spelar alltid för helhetsupplevelsen. Jag anpassar mig till situationer och ser till att alla runtomkring får en bra RP-upplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att skapa en rättvis upplevelse för alla inblandade i ett RP-scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte medvetet iaf

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM : Du står i en affär och ser en person du inte känner. Utan någon anledning går du fram och dödar personen. FearRP: Du är i en situation där en beväpnad person hotar dig med vapen och kräver att du ska ge dem något. Trots att du är i underläge och hotad, försöker du fortfarande göra motstånd och slåss emot istället för att följa deras krav.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka