Nekad Leandro10 | Medlem ansökning [Luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leandro10

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leandro

Vad är ditt discord namn? Leandro10

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Larsson och han är född 1960 10 04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? gammal, trög och gillar att dansa

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Göran Larsson och är 60 år gammal. Han är en gubbe i 60 åldern som försöker att hitta jobb någon stans men han han lyckas inte. Han har 3 barn de heter Kalle, Olle och ahmed. När min karaktär var 20 år så jobbade han i en korv kiosk till han var 30 år och sen så jobbade han i en resturang och sen så fick han sparken och blev arbetslöss resten av sitt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra serven bättre och dessu mer personer som spelar dessu bättre blir den

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag råkade powergaming en gång

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM,RDM och powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka