Nekad kevin2.0 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin2.0

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Johnsson

Vad är ditt discord namn? Pappi2.0

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Bratt 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig, ommtenksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin kommer ifrån en familj där regler och lagar inte har följts. Han är uppväxt ute på landet där polisen inte ofta fanns i närheten. Kevin gick i en liten skola några bil ifrån sitt hem under skolgången blev Kevin utsatt för väldigt mycket mobbning och olika brott i olika slag. Kevin har precis gått ut polishögskolan och är redo att börja jobba som polis hans mål med polis yrket är att stoppa kriminalitet och hjälpa barn och ungdomar som sitter i samma sits som Kevin gjorde i ung ålder. Kevin har också ett mål att bli säkerhetspolis och fördjupa sig inom sitt yrke. Kevins önskan och mål är att försöka stoppa all kriminella verksamheter och hjälpa och finnas för invånarna i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trevlig och roligt RP upplevelse där alla ska känna sig välkomnande. Jag kommer vara inbjudande i mitt RP och göra allt för att alla ska ha en så rolig upplevelse som möjligt i sitt rollspelande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om jag blir uttringd på ett butiksrån så ska jag som polis lyssna på rånarnas krav och rollspela för deras fördel för att de ska bli en så rolig RP upplevelse som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM de menas med att man inte för döda någon utan bakomligande anledning. NLR de menas med att din karaktär mins inte vad som har hänt innan du dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag såg RP på Youtube och Twitch och jag har spelat GTA rett så länge så jag tänkte att de kan vara kul att testa RP. Jag har bra erfarenheter av GTA och tror att de kommer att hjälpa mig mycket i RP spelandet.

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 24 timmar efter du har ansökt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka