Accepterad Arin4249 | Chef-jobb ansökan [Q-park] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Q park

Vad heter du IRL? Arin

Vad heter du på discord? Arin42435

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är väldigt taggad för chansen att bli chef för Q PARK. Jag har idéer som jag tror kan göra företaget ännu bättre. Först och främst, jag vill se till att vi är effektiva och rättvisa när vi ger ut böter. Jag tänker använda data för att se till att vi gör vårt jobb bra. Sen är jag också sugen på att testa ny teknik. Tänk att ha ett system som automatiskt kan se vilka bilar som är fel parkerade. Det kan göra vårt jobb snabbare och mer exakt. Och sist men inte minst, jag vill att vi ska vara proffsiga. Vi ska göra vårt jobb bra och alltid vara rättvisa. Det är mina planer och jag hoppas att de kan hjälpa Q PARK att bli ännu bättre.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kanske inte har jobbat i Q PARK förut, men jag har massor av erfarenheter som kan vara till nytta. Som chef har jag alltid haft en stark drivkraft och en förmåga att få saker att hända. Jag är bra på att organisera, leda team och se till att alla jobbar mot samma mål. Det är färdigheter som är viktiga överallt, även på Q PARK. Min tid som polisinspektör har lärt mig hur man håller koll på saker och ser till att allt går rätt till. Jag är van vid att ha ögonen öppna och kan snabbt märka om något inte stämmer. Dessutom är min Juridik på topp. På Q PARK är det viktigt att se till att allt är säkert och att reglerna följs. Så även om jag inte har jobbat på Q PARK innan, så har jag mycket erfarenhet som kan hjälpa mig att göra ett bra jobb som chef för Q PARK.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, min skola kommer ej va ett problem då jag har det väldigt enkelt för mina studier. Mitt schema under mitt liv har inte så mycket stora event i sig dessutom så är jag mycket fri tid vilket jag använder genom att spela unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag absolut göra. Jag hade fortsatt kämpa för att mitt rp ska bli så roligt som möjligt. Dessutom så tar jag inte något som ett misstag utan bara som en ny början på något bättre.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka