Nekad Arin4249 | Chef-jobb ansökan [Bäckhäst Luxury Cars] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till bäckhäst luxury cars

Vad heter du IRL? Arin

Vad heter du på discord? Arin42435

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är riktigt taggad för chansen att jobba som chef på Bäckhäst luxury cars. Jag har några idéer som jag tror kan göra Bäckhäst ännu bättre. Först och främst vill jag se till att alla som kommer hit känner sig nöjda. Jag tänker köra enkäter ofta för att få reda på vad folk tycker och tänker. Det hjälper oss att fixa till allt från service till kvaliteten så att alla får en toppenupplevelse. Sen är jag också sugen på att testa ny teknik. Tänk att ha skärmar runt om bäckhäst som visar coola videos på bilarna vi själva gjort som gör allt mer spännande. Det kan dra till sig yngre gäster och göra Bäckhäst mer modernt. Dessutom ska jag utöka samarbetarna vi har med olika företag för att säkerhetsställa att alla våra kollegor trivs och dem får flera erbjudanden att komma och jobba hos oss, inte bara lön, erfarenhet men också benefits utanför jobbet. Jag kommer försöka skaffa fram så många sponsorer som möjligt. Ett ex kan vara att SC styling rekommenderar oss till deras kunder och i deras annonser samt som många andra gör det och om dem gör det gör vi exakt samma sak för att hjälpa varan. Jag ska ha olika utbildningar på försäljnings strategier för att kund nöjdheten ska vara på topp och att vi ska minska klagomål och korruption så mycket som möjligt. Jag ska också göra så att jag och mina kollegor samlar på oss så mycket kritik och åsikter som möjligt för att senare det ska delas på möten så att vi kan förbättra oss själva från kundernas perspektiv. Jag kommer dessutom ha regelbundna möten med mina anställda både i dc och ig för att vi ska kunna diskutera saker som behöver fixas och göras bättre samt i DC kan vi diskutera hur vi kan fixa till Ex. Buggar. Och sist men inte minst, jag vill att bäckhäst ska vara snällt mot miljön. Vi kan byta till lampor som drar mindre ström och se till att återvinna mer. Det är inte bara bra för jorden utan det visar också att vi bryr oss och lockar folk som tänker på miljön. När jag sa sist men inte minst så hade jag fel. En till idé är att jag ska försöka mitt bästa att fixa fram ett team som ska jobba med designerna och planera vilka bilar vi visar för att samt locka till kunder med andra slags smaker av bil typer vilket kommer göra så att våran ekonomi kommer förmodligen explodera genom taket. Det är mina planer och jag hoppas att de kan hjälpa Bäckhäst att bli ännu bättre och fortsätta vara en av de bästa i branschen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kanske inte har jobbat i Bäckhäst förut, men jag har massor av erfarenheter som kan vara till nytta. Som chef har jag alltid haft en stark drivkraft och en förmåga att få saker att hända. Jag är bra på att organisera, leda team och se till att alla jobbar mot samma mål. Det är färdigheter som är viktiga överallt, även på ett dealership. Min tid som polisinspektör har lärt mig hur man håller koll på saker och ser till att allt går rätt till. Jag är van vid att ha ögonen öppna och kan snabbt märka om något inte stämmer. På ett dealership är det viktigt att se till att allt är säkert och att reglerna följs. På SC Styling, där folk kan fixa till sina bilar, har jag lärt mig hur man ger kunderna precis vad de vill ha. Jag vet hur man lyssnar och gör kunder nöjda, och det är något jag kan ta med mig till Bäckhäst också. Så även om jag inte har jobbat på Bäckhäst innan, så har jag mycket erfarenhet som kan hjälpa mig att göra ett bra jobb som chef för Bäckhäst luxury cars.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, min skola kommer ej va ett problem då jag har det väldigt enkelt för mina studier. Mitt schema under mitt liv har inte så mycket stora event i sig dessutom så är jag mycket fri tid vilket jag använder genom att spela unive.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag absolut göra. Jag hade fortsatt kämpa för att mitt rp ska bli så roligt som möjligt. Dessutom så tar jag inte något som ett misstag utan bara som en ny början på något bättre. Har redan mycket erfarenhet från jobbet som Qpark chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad, Du har redan en chef position på QPark. Man hoppar inte bara mellan chef positioner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka