Accepterad Albin. | Chef-jobb ansökan [Bäckhäst Luxury Cars] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.

Icke Medlem
Meddelanden
2,308
Reaction score
88
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Luxury Cars Chef

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? albiiiiiin

Hur gammal är du? Fyller 16 i år

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 5 Månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som en ny chef på Bäckhäst Luxury Cars är mitt mål att få Bäckhäst upp till toppen och visa vad vi verkligen går för. För att vi på Bäckhäst ska uppnå våra gemensamma mål är det viktigt att få en överblick över hur våran ekonomi samt hur våra försäljningsstrategier ser ut. För att sedan få en klar bild efter att ha djupdykt i hur marknaden och våra kundbeteenden ser ut så kan vi därmed anpassa vår marknadsföring av firman för att vi både ska locka hit nya kunder men också att självklart behålla våra kunder. Detta genom att erbjuda varje kund en bra och professionell service och skicka ut ny anpassade annonser som kommer locka nya kunder till firman. Efter att ha fått en överblick om hur vi bör marknadsföra företaget så kommer jag sedan gå in på själva arbetsteamet. För att företaget ska utvecklas och komma långt är det viktigt att man har ett arbetsteam med kompetenta och professionella medarbetare. Jag kommer verkligen att prioritera utvecklingen av personalen på Bäckhäst. Både ta upp delar som kan förbättras men självklart det dom gör bra, jag anser att det är viktigt. För de ny anställda kommer det erbjudas en genomgång för alla som vill det, detta för att vi ska få så proffessionella medarbetare. Jag kommer ha en form av genomgång för de som vill inom produktkänndedom, kundservice och försäljning. Genom att göra detta kommer vi skapa ett starkt och motiverat team som är kompetenta. När man har proffessionella anställda som är kompetenta och har ett gott kundbemötande kommer det förmodligen att leda till att vi kommer behålla våra kunder. Inom chefspositionen är det självklart viktigt att alla ska få sin röst hörd, att alla ska kunna påverka arbetet som kommer leda till att alla kommer trivas. Med mina egenskaper om projekt- och teamledning kommer jag ta Bäckhäst långt, det är viktigt att se över vilka som bör ha kvar sin anställning och vilka som inte ska ha det för att kunderna ska få en bra upplevelse, kunderna är i stort fokus och ett bra kundbemötande kommer leda till att kunderna kommer vilja återbesöka firman. Slutligen kommer jag som chef alltid vara öppen för feedback och kritik på hur jag ska förbättra arbetet. Mitt mål på Bäckhäst är att uppnå en god arbetsmiljö, bra kundservice och en allmänt bra atmosfär inne på bilfirman. Jag vill att Bäckhäst ska uppnå alla mål som vi kan uppnå och jag är redo att ta det ansvaret att utveckla Bäckhäst Luxury Cars. Jag kommer även att införa ett möte varannan vecka, där jag kommer gå igenom den senaste tiden på firman. Under dessa möten ska även mina anställda självklart berätta vad jag bör förbättra i mitt arbete, samt andra önskemål.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu Biträdande Chef på Bäckhäst Luxury Cars, det vill säga att jag har extremt mycket erfarenheter inom bilförsäljnings yrket. Jag har även varit Biträdande Chef på Marja Lisas tidigare i år. Detta vill klart sagt säga att jag är extremt erfaren inom att hantera högt uppsatta positioner. Däremot har jag inte varit just chef men på senaste har jag som Biträdande Chef på Bäckhäst gjort allt chefs jobb de senaste veckorna. Dessa positioner som jag hanterat har gett mig extremt mycket erfarenheter, gett mig en överblick över hur man skall styra en bilfirma på ett bra och effektivt sätt. Jag har aldrig känt mig mer redo att ta denna chefspositionen som nu, under mina snart 5 månader på Unive har jag endast arbetat på Bäckhäst och Marja-Lisas i högt upsatta positioner. Min erfarenhet riktar sig in på affärsutveckling och ledarskap. Mitt arbete på Bäckhäst har nu varat i över 3 månader, jag har koll på alla mina anställda och vet precis vad som behövs utvecklas.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne extremt mycket, visa min aktivitet och engagemang för att styra firman framåt. Ifall jag inte är in game kommer jag hela tiden vara tillgänglig på Discord ifall mina anställda skulle behöva kontakta mig.

Ett ungefärligt schema kan se ut på detta vis, detta kan klart ändrats vid exempelvis skolarbete:

Måndag: 15:00-21:30
Tisdag: 16:15-21:30
Onsdag: 15:10-21:30
Torsdag: 16:15-21:30
Fredag; 16:00-23:00
Lördag: 09:00-14:00 och 18:00-23:00
Söndag: 09:00-14:00 och 18:00-21:30

Som sagt, jag som chef kommer alltid finnas tillgänglig på Discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart. 😊

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. 😊

Har du läst våra Regler? Absolut! Kan alla regler utan till. Jag är Medlemskaps Ansvarig, men har lagt ner extremt mycket tid och visat mitt engagemang på Bäckhäst under denna tiden samtidigt som jag visat aktivitet som MA. Jag har all tid för att styra firman framåt. Jag på senaste har till stor del styrt firman helt själv. Kommer även lämna gänget jag är med i in game för att fokusera på Bäckhäst.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Ville bara säga att jag har extremt mycket tid att lägga på Bäckhäst även fast jag är Medlemskaps Ansvarig. På senaste har jag inprincip styrt firman helt själv även fast jag är Medlemskaps Ansvarig. Kommer även lämna gänget direkt om jag blir chef. :)

+rep extremt bra rpare och mycket med erfarenhet, förtjänar verkligen att va chef.

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka