Antagen | Alb1n | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin.

Icke Medlem
Meddelanden
2,308
Reaction score
88
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Albin

Vad är ditt användarnamn på discord? Alb1n/albm12

Ange ditt födelsedatum: 11 Oktober 2008

När fick du medlemskap på Unive? Runt 13 December 2023

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ett flertalet betydande tidigare erfarenheter av chef positionen och extremt mycket inom försäljning och bilhandel. Först och främst, satt jag som chef på dåvarande Bäckhäst från Maj 2024 fram till 19 November vilket resulterade i en 7 månaders period, under denna tid gick vi även över till namnet ”Inquisitor”. Jag har dessutom utöver denna lärorika position arbetat som biträdande chef på Marja Lisas under början av 2024 och blev faktiskt chef tillslut, däremot valde jag att inte ta emot den positionen och gå vidare till ”Bäckhäst/Inquisitor”, men nu är jag redo till 100%. En mindre erfarenhet är P/A på Mekonomen, men mina starkaste och mest betydande erfarenheter är chef på Inquisitor/Bäckhäst under en enormt lång period, samt att biträdande chef på Marja-Lisas. Dessa erfarenheter har varit betydande på så sätt att jag har fått ha ett stort ansvar av att driva en verksamhet och vara en stor del av personalhanteringen. I dagsläget sitter jag på en position som biträdande chef på Inquisitor men känner att jag vill försöka återgå till Marja-Lisas och fortsätta mitt arbete där.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer generellt är att fortsätta utveckla firman till toppen, genom att fokusera på en god arbetsmiljö och service. Vilket jag starkt strävar efter i min nuvarande position på Inquisitor, det är något av det viktigaste. Jag kommer även dagligen arbeta för att få ett starkt, engagerat och aktivt team, därav kommer jag genomföra en granskning av hela teamet under min första tid som chef. Samarbeten ska även kollas över, göras om och tas bort. Har även planer på att hålla regelbundna möten för att förstärka min kommunikation mellan mina anställda, detta för att få en uppfattning över hur de trivs på jobbet men även för att jag ska få möjligheten att dela mitt ord med alla. Det är även viktigt att firman utvecklas ekonomiskt, därav kommer jag dokumentera ekonomin efter varje vecka för att se om vi gjort en vinst eller förlust. Mitt mål är att få Marja-Lisas till toppen och därav genomföra en rad olika åtgärder för att nå den punkten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv dagligen, och den tiden finns.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
𝐕𝐢𝐝𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐣𝐮!

𝘋𝘶 𝘩𝘢𝘳 48𝘩 𝘱å 𝘥𝘪𝘨 𝘢𝘵𝘵 𝘵𝘢 𝘥𝘪𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘷𝘫𝘶 𝘪𝘯𝘯𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘭𝘪𝘳 𝘢𝘶𝘵𝘰𝘮𝘢𝘵𝘪𝘴𝘬𝘵 𝘯𝘦𝘬𝘢𝘥.

++rep

Albin är en helt perfekt kandidat för denna positionen. Han har alla erfarenheter och personligheter som krävs för detta. Vad jag har fått till mig och sätt så har han över 1års erfarenhet på Bäckhäst / Inquisitor. Sammanfattat skulle han passa helt perfekt som chef över Marja Lisas! ⭐

Grattis!

Du har valts ut som chef till Marja-Lisa.

Hoppas att du kommer trivas!

Du har fått ett pm från @148kg Oleg med information eftersom du hade stängt pm. Han var din vän på discord sedan tidigare. Vänligen skriv till mig så fort möjligheten finns.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka