Nekad Arin4249 | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arin4249

Medlem
RP Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad är din discord tagg? A K#3125 sen är usernamen: Arin42435

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-22 030849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag bröt mot reglerna och inte tog min roll som polis på allvar. När jag släppte killen, som egentligen skulle in i fängelset, gjorde jag det för att min bror sa åt mig att stänga av spelet och jag tänkte att det skulle vara enklare och snabbare om jag bara lät honom gå. Jag inser nu att detta var ett stort misstag och att jag inte visade tillräckligt med ansvar och sunt förnuft. Jag ångrar verkligen det jag gjorde, och jag förstår nu att mitt agerande påverkade andra spelares upplevelse negativt och bröt mot serverns regler. Jag borde ha hanterat situationen mycket bättre och hållit mig till rollspelets regler och riktlinjer. Jag vill verkligen be om ursäkt och hoppas att jag kan få en chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag och kan bidra positivt till servern framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände precis innan jag blev bannad var att jag släppte en kille som egentligen skulle in i fängelset. Min bror hade sagt åt mig att stänga av spelet, så jag tänkte att det skulle vara enklare och snabbare att bara låta honom gå. Efter det hoppade Jakob in i ett staff-samtal med mig och sa att det jag gjorde var fel. Jag nekade det först eftersom jag tyckte att jag hade gjort rätt. Men när jag fick se videorna som de tog som bevis insåg jag vad jag hade gjort och ångrade mig direkt. Jag förstår nu att mitt agerande inte var rätt och att jag inte följde serverns regler som jag borde ha gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel. Jag bröt mot reglerna och spelade inte min roll som polis på ett korrekt och seriöst sätt. Jag släppte en kille som skulle in i fängelset för att stänga av spelet snabbare, vilket var ett stort misstag. Jag förstår nu att mitt agerande påverkade andra spelares upplevelse negativt och bröt mot serverns riktlinjer. Jag ångrar verkligen mitt agerande och inser att bannen var giltig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan nämna två stycken.

En gång så bugg abusa jag utan att va medveten om att det var bugg abuse. När jag fick ban lärde jag mig att det var ett slags bugg abuse att hoppa med cykeln så att den åker snabbare.

En annan gång parkerade jag en cross på keep clear zone vid gamla sjukhuset och fick ban för sunt förnuft. Efter den bannen lärde jag mig om hur jag kan skaffa en högre rp nivå och utveckla min rp genom att lägga till ett öga för små detaljer och verkligen tänka igenom varenda sak jag gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att bara göra klart scenariot och sätta in han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte är okej att bryta emot regler bara för att kunna vinna för sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka