Inaktuell Arin42435 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Arin

Ditt discordnamn: Arin42435

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2000

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag verkligen bryr mig om kvalitén på roleplayen på Unive Roleplay. Just nu är det alldeles för många regelbrott och folk som bara skjuter utan att rollspela ordentligt. Det händer speciellt på natten när det är få staff online alltså regelbrott, så då kommer de undan med det.

Jag är väldigt aktiv och kommer vara tillgänglig mycket, även på nätterna. Jag vill verkligen göra en skillnad och förbättra upplevelsen för alla spelare. Jag kommer samarbeta bra med mina kollegor och göra mitt bästa för att hålla ordning och se till att alla följer reglerna. Jag tycker inte det är kul att RP:a när det är så här dåligt, så därför vill jag ta ansvar och hjälpa till att förbättra servern.

Dessutom kommer jag inte bara vara aktiv när det kommer till att sköta Fivem servern utan jag kommer också göra mitt bästa i Discord och Forumet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det inte fungerar med alla dessa regelbrott inne på servern och den dåliga kvalitén på RP. Det är för många som bryter reglerna, speciellt på natten när det är färre staff online och då kommer de undan lättare. Det förstör upplevelsen för oss som verkligen vill rollspela.

Dessutom tycker jag att staff-teamet behöver bli mer aktivt och närvarande, särskilt på tider då det är få staff online. Det är också ett problem att staff-teamet antingen är ganska oaktivt eller svårt att nå. Det är viktigt att vi har staff som kan hantera problem och se till att alla följer reglerna hela tiden. Om vi kan förbättra detta, tror jag att hela servern kommer bli mycket bättre och roligare för alla spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att vi tillsammans kan lösa problemet genom att bli mer aktiva och nörvarande på servern, särskilt under tider när det normalt är få staff online. Vi kan skapa ett schema så att vi alltid har någon som kan hålla koll, även på natten. På så sätt kan vi snabbt ingripa när någon bryter mot reglerna och se till att de får konsekvenser för sina handlingar.

Jag kommer att vara väldigt aktiv och tillgänglig för att hjälpa till när det behövs. Jag kommer också att samarbeta nära med de andra i staff teamet för att dela information och strategier för hur vi böst kan hantera olika situationer. Genom att kommunicera och jobba tillsammans kan vi se till att reglerna följs och att RP:n blir bättre och roligare för alla.

Jag tror också att det är viktigt att vara tydlig och rättvis när vi hanterar regelbrott, så att alla spelare känner att de behandlas rättvist. Genom att vara konsekventa och tydliga med våra beslut kan vi skapa en bättre och mer rättvis spelmiljö.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att alltid vara rättvis, tålmodig och respektfull mot alla spelare, oavsett situationen. Det är viktigt att lyssna på alla sidor av en konflikt innan man tar ett beslut, och att följa serverns regler och riktlinjer noggrant. Det innebär också att hålla sig lugn, även när andra blir upprörda eller otrevliga.

För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt. Som staff är man en förebild för andra spelare och ens agerande påverkar hela serverns vibe/atmosfär. Om vi som staff visar respekt och rättvisa, kommer det att uppmuntra spelarna att göra detsamma. Jag vill bidra till en positiv och rättvis spelmiljö där alla känner sig välkomna och respekterade.

Att agera professionellt är också viktigt för att bygga förtroende mellan staff och spelare. Om spelarna ser att vi agerar rättvist och konsekvent, kommer de att lita mer på oss och känna sig tryggare på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig är det ganska enkelt att hitta en bra balans mellan mitt staff arbete, mitt privata liv och min RP. Jag älskar Unive och det är det enda jag spelar för närvarande, så all min speltid kommer att läggas på Unive. Eftersom jag inte har några vardagliga aktiviteter, har jag mycket tid att dedikera till att jobba som staff. Speciellt nu när det är sommarlov, har jag ännu mer tid att vara aktiv på servern.

Jag planerar att vara mycket aktiv och tillgänglig, även på natten när det är färre staff online. För att hålla en bra balans kommer jag att skapa ett schema för mig själv där jag delar upp min tid mellan att agera som staff och att RP:a. Dock kommer jag för närvarande att fokusera mer på att förbättra RP:n och sällan RP:a själv tills kvalitén på RP:n blir bättre. Mitt mål är att se till att reglerna följs och att alla har en bra upplevelse på servern.

Genom att ha ett tydligt schema och prioritera min tid väl, tror jag att jag kan vara en effektiv och pålitlig medlem av staff-teamet, utan att det påverkar mitt privata liv negativt. Jag kommer alltid att vara redo att hoppa in och hjälpa till när det behövs.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen 2022 alltså 2 år, men jag har bytit discord konto då mitt gamla blev hackad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka