Antagen hjalekull | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

repent

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Ditt discordnamn: jadvnn

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är ansvarsfull, hjälpsam och alltid försöker skapa en trevlig miljö för alla. Jag är bra på att lösa problem, hålla ordning och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Dessutom gillar jag att hjälpa andra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är mycket lall på servern. Många tar inte RP på allvar, och det förstör upplevelsen för de som faktiskt försöker spela seriöst. Det känns ibland som att staff inte har tillräcklig koll, och att vissa kommer undan med fail RP, metagaming och annat som egentligen inte borde vara okej.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag blir staff kommer jag, tillsammans med teamet, jobba för att få bort allt lall och göra RP mer seriöst. Vi kommer vara mer aktiva, hantera regelbrott snabbare och se till att alla fattar vad som gäller. Genom att hålla bättre koll och hjälpa nya spelare kan vi göra servern roligare och mer rättvis för alla

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff handlar om att vara rättvis, snabbar på att lösa problem och hålla sig lugn även när saker blir jobbiga. Man måste vara respektfull mot alla och se till att alla följer reglerna på ett schysst sätt. Det handlar också om att vara ett bra föredöme och hjälpa till när någon behöver det.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle sätta upp specifika tider för staff jobbet så det inte krockar med mitt privata liv eller RP. När jag är online som staff fokuserar jag på att lösa problem snabbt och sen kan jag njuta av RP när jag har tid.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 4 månader. Spelade sommaren 2023 men var inaktiv så blev av med medlem. Blev medlem tidigt November i år och spelat sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har inte tidigare erfarenhet som staff, men jag är väldigt engagerad och lär mig snabbt. Jag är redo att ta ansvar och hjälpa till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att jobba inom alla områden som krävs för att förbättra servern.

antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka