Inaktuell ARiGAT0 | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ARiGAT0

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
4
Vad ska gänget heta? The Gentlemen

Vad heter du i verkligheten? Liam

Ditt födelsedatum: 18 September 2002

Hur ofta kommer du vara inne? ooo ja jobbar mån t torsdag 6.45 t 16.00 o är hemma ungefär 16.15 så ungefär ksk varje dag vill ej lova nått för vissa dagar kan jag vara väldigt trött efter jobbet

Hur många timmar har du på Fivem? 880 timmar

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Owen Mcgaley och är uppvuxen på irland och flyttade till sverige när han var 16 år. Idag är han 48 år gammal och försöker komma in i alkohols försäljningsbranchen mm. Han är väldigt duktig däremot inom försäljning då när han bodde på irland hjälpte han sin fader att driva sin faders Pub, Owen vill därifrån bygga up denna pub med namnet som hans fader har i multistaden.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Varför jag vill start mitt eget gäng det är mest för rollspelandet ja skiteri om vi tjänar bra me pengar ele nått sånt, jag vill att dem andra gängen vill se upp t mitt gäng och kunna säga jag vill rpa lika bra som peaky blinders. Det kommer ej ske mycket skjutningar från mitt gäng jag vill va ungefär ett mellanhand med dem olika gängen, Jag vill kunna sälja vapen till dem olika gängen små som stora vad ni staffs tycker är okej. Ja kommer see till att vapnena hamnar i rätta händer om man säger så. Men mestadels driva alkohols försäljning.

Har du några med dig från start med gänget? Nej det kommer jag inte ja kommer starta gänget från grunden

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Våran roll i staden ska vara mellanhand vi är sams med alla gäng o civila, Vi kommer inte starta nått gängkrig eller så vi kommer hålla oss ifrån skjutningar

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Om vi säger så här. Jag har aldrig blivit av med ett gäng för jag har misskött det utan det har vart att dem tar bort gänget för att dem ville ta bort whitelistade gäng och då ville ingen av mina föredetta gängmedlammar vara kvar ;( Men jag har bara vart boss i dem olika mc gängen som jag vart med i. Så jag har kunksapen för hur det drivs osv

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Dem ska kunna se upp till mig med respekt och inte vara rädda för mig för ja kommer alltid vara vid deras sida o backa up dem ifall det blir tjafs osv dem kommer alltid känna sig trygga med mig. Och om dem inte gör det så gör jag nått väldigt fel.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kommer FÖRSÖKA öka rp nivån mellan dem olika gängen för mitt o stadens ryckte inom rpandet, Vi kommer göra allting så verklighets baserat som möjligt inga kidnappningar eller bankrån eller så utan vi ska liksom va så verkliga som möjligt

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Eftersom att jag vill att mitt gäng ska distrubitera vapen och alkohol så vill jag mest hålla försäljning inom puben men inte vapen försläjningen då polisen kan få reda på detta. Utan vapen försläjningarna händer i tysta områden på natten där det inte är nått folk och så långt bort från folk som det bara går. Helt ärligt så vet jag inte det går inte att beskriva för det har inte med hur långtid ett scenario tar det kan ju bero på innehållet på en scenario. Till exemple att ett gäng bestämemr sig att skjuta up en annans gäng hus för att det blir lite tjafs mellan dem 2 olika gängen, Det är ingen bra scenario för mig, Ett bra scenario för mig ifall detta hände att det blev tjafs är att jag personligen kontaktat den andra bossen till gänget och bara vi 2 möts på ett ställe med dem 2 andra inblandade så får dem reda ut det man mot man face 2 face. Jag vill liksom ha den här bra kopplingen mellan dem olika bossarna osv. Det ska inte bara vara massa skjutningar bara för att ett gäng medlem var i den andras territorium.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer inte ta inte vem som helst utan jag kommer verkligen pressa dem om vrf dem ska förtjäna att vara me gänget, dem kan inte bara skriva ut på twitter att dem vill träffa mig ele nått sånt utan jag väljer sjäv vilka jag ska ha i gänget och det är så jag vet att ja kommer få dem bästa rparna. Och jag vet såklart att alla har sina brister inom rpandet.

Hur hanterar du kritik? Mycket bra! Det är så man utvecklas som person. Behövs ej nått långt uppsatts för att förklara.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Jaaaa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nein

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka