Accepterad Anonym69 | Medlem ansökning [conty22]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anonym69

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? jabal1111

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Jabal efternamn: G ålder: 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kompetent,rolig,smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jabal kommer från en ganska stökig familj där pappan inte fans med i bilden jabal 's mamma och hans tre syskon bodde själva och Jabal fick ta hand om hushållet eftersom han var äldst han vill rätta till sitt liv han har därför flyttat till en ny stad och vill starta ett nytt liv hans framtidsplaner är att skaffa ett bra betalt jobb ett fint boende och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kul RP, spela min karaktär på ett roligt sätt och göra situationer spännande för andra. Jag följer reglerna och försöker alltid göra RP intressant för alla. Jag kan också bidra med en väldigt mogen människa som gillar rpa kommer samt var aktiv mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska låta den andra personen ha en chans att vinna också så att det blir kul för alla och inte bara att man själv vinner hela tiden. tex om jag har polisjakt och har en snabb bil ska jag inte börja köra på berg och sånt för jag vill vinna/ inte tappa bort mitt vapen jag ska istället köra som man hade gjordt irl.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig gjort det eftersom detta är första gången jag spelar här annars om ni menar på andra servers så har jag råkat vdma en grabb igenom att jag han inte bromsa men jag lärde mig att man ska inte köra snabbt igenom platser för suntförnuft regeln.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft: att tänka logiskt. RDM: Random deathmatch man får inte döda utan bakomliggande scenario. VDM: vehicle deathmatch använda fordonet som ett vapen. Fearrp: inte värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Godkänd efter muntlig intervju av @conty22.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka