Accepterad ibbe | Medlem ansökning [Conty22]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibbe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibbe

Vad är ditt discord namn? topg0512

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Afwea Fgea 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ordentlig, Modig, stadig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Afwea Fgea föddes i Afrika och kom till Sverige vid tidig ålder. Han växte upp i ett utsatt område där kriminalitet var en del av vardagen. Under uppväxten försökte Afwea leva ett normalt liv men drogs långsamt in i fel umgänge. Ekonomiska problem och press från andra gjorde att han började ta dåliga beslut och små brott blev snabbt en del av hans vardag tills gränserna suddades ut. Afwea är intelligent och lugn men har lärt sig att vara kall och beräknande när det behövs. Han litar inte lätt på andra och sätter alltid sin egen överlevnad först. I framtiden vill Afwea bygga upp ett kriminellt rykte i staden. Han vill börja försiktigt och arbeta sig upp genom kontakter och lojalitet med målet att få makt pengar och respekt inom den kriminella världen och på lång sikt stå högt upp i hierarkin med kontroll över sin egen verksamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk rp Jag bidrar med lugn kriminell rp där planering och konsekvenser är viktiga

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv i ett scenario. Man spelar på så att motparten också kan lyckas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot några regler av vad jag minns.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm/ Du får inte använda fordon som vapen för att köra över folk utan anledning. Fear rp Om din karaktär är hotad med ett vapen på nära håll eller är i livsfara, ska du spela ut att din karaktär är rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag bidrar till seriös rp.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka