Nekad arblom | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vilhelmarblom

Ditt Hex-ID: 11000011bce416c

Vad är din discord tagg? Arblom#0364

Vem var det som bannade dig? Från början Dat0skillz för U-abuse för att jag lekte skadad och sedan Pubbis för Suntförnuft samt Vapen utan krim

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och har vapen utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag åkte förbi en civill polis i bara 30km+ valde jag att fly istället för att stanna. Samt så hade jag en pistol på mig under hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte förbi polsien vid sandy men jag såg dom inte för att dom åkte förbi i en polisbil. När dom satt på sirenerna fick jag panik för att jag inte hade körkort och jag hade en pistol på mig som jag hade tänkt att bli av med innan men aldrig vetat hur jag skulle göra det. Pågrund av att jag hade vapen samt inget körkort så stannade inte jag för att dom kunde lika gärna he in mig i finkan och då kommer dom se att jag har pistol på mig. Vilket kommer sätta mig i en ännu värre situation. Så jag hade allting uttänkt innan jag blev bannad så det var ingenting som jag ba gjorde för att jag fick panik. Men iallfall så skulle jag ta en sväng till andra filen så att jag kunde fortsätta med biljakt. Men då åker polisen in i mig bakirfrån så att jag tappar kontroll och krashar men medans jag krashar så kastar jag ut pistolen innan jag blir riktigt skadad. Sedan hoppar jag ur bilen och klickar u för att påbörja rp:a som skadad för att dom körde på mig men sedan bannade Dat0skillz mig för Failrp. Sedan hoppade jag support för att fråga varför jag blev bannad för att jag satt som en frågetecken från början men sedan visade Dat0Skillz video från scenariot. Då en av hans kompisar ansåg att jag gjorde suntförnuft för att jag flydde från polisen utan riktig anledning fast enligt mig hade jag en anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att från vissas perspektiv så är det en riktig ban men det är därför att ingen lyssnar på vad jag tänkte under hela scenariot. Eftersom att jag hade mina anledningar varför jag flydde från polisen men det visste ju inte polisen då och pubbis lyssnade men han vart bara tvungen att göra sitt jobb så ha bannade mig. Sedan pistol delan kan jag förklara eftersom att jag hade glömt att gö mig av med den. Pistolen fick jag av en kille därför så hade jag den men eftersom att jag inte var kriminell så hade jag tänkt att bli av med den men den saken hände aldrig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5/6 av mina tidigare bans har varit saker som att jag hade kört för fort i torget eller att jag typ har råkat säga tack gud i fängelset när jag blev återupplivad. Och innan den en felaktig RDM man då den blev borttagen igen för att killen som jag slog ner förtjänade det enligt mod killen som bannade mig. Men iallafall den sjätte bannen var att jag sålde vapen som polis vilket är korruption inom yrket. Det jag har tagit lära av det är inte så jättemycket men lite iallfall för att jag känner att dom flesta av dom är oviktiga eller asså beror på vad man jämför med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kastat iväg pistolen för länge sedan så att jag slipper åka från polisen när jag kör bara 30+ eller bara att jag skulle stanna och hoppas på att dom inte söker igenom mig för att det brukar dom oftast inte göra men det är vissa som gör det. Men det är bara när man ska in i finkan men jag vet inte hur polisen tänker om situationen då jag har kört för fort samt att jag inte har körkort så dom kan lika gärna he in mig i finkan. Pistolen lite kortfattat kunde jag bara ha köpt en låda fårn ikea och lämnat den i den lådan eller bara kastat pistolen på marken då jag inte får använda den under vilka situationer som helstö

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig så mycket för att jag tyckte att jag hade situationen under kontroll men den enda skaen jag kan tänka på är att kanske utföra en sak då det är viktigt och kan sluta med en ban och då snackar jag om pistolen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka