arblom | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arblom

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm Årblom

Vad heter du på discord? Arblom#0364

Ange ditt födelsedatum 23 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det varierar

Måndag: Kl 16-21 kan inte spela helatiden då men
Tisdag: kl-16-18 avslutar tidigare pga fotbollsträning
Onsdag: 16-21 Ingen aktivitet utom bara spel. Men man kan ta bort en halvtimme pga att jag måste käka
Torsdagar 16-19 Pga att jag har en träning kl 20:00 och måste komma i tid och hinna byta om osv osv.
Fredag. 15-23 har ingen träning utom då har jag först skola sedan spel hela dagen (tider kan variera)
Lördag. Har jag en träning klockan 16:00 och då måste jag åka runt 15:00. samt vaknar jag vid 12 så då blir det spel till 15:00 och sedan fortsätter jag när jag kommer hem asså typ 18:00- 23:00
Söndag har jag en tidig träning kl 11-12 sedan kommer jag hem klockan 13 så kan jag spela till 21:00

Berätta om dig själv Mitt namn är Vilhelm Årblom jag bor i västernorrland med min familj. Jag är 15 år gammal och gillar att sitta och spela och spela fotboll med mitt fotbollslag. Som sagt så på fritiden spendrar jag den mesta av min fritid på att spela med 4 gånger i veckan har jag träning och måste gå på den. Jag har ganska hårda föräldrar så jag får inte stanna uppe så länge och när dom inte får som dom vill så blir dom arg. Jag spelar mest bara FiveM men nu när jag får en ny dator kommer jag köra lite andra spel också. Men mest bara fiveM

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så kommer jag försöka va on duty så mycket som möjligt eftersom att jag kom ihåg hur roligt och hur timmarna gick fort pga att det var roligt. Så om jag blir staff så ska jag försöka hjälpa till så mycket som möjligt och jag kommer att försöka lära mig så mycket som möjligt så att jag blir så bra som möjligt. Jag kommer inte abusa min perms utan jag kommer bete mig som vanligt men jag kommer bara vara mycket mer hjälpsam. Jag kommer försöka ta så mycket insperation av dom högre för att jag ska kunna jobba så proffesionelt som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? På FiveM så har jag 215 timmar (på min main( och odm timmarna har jag bara spenderat på unive och nästan ingen annan server .

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja vara support är att kunna sammarbeta för att få ett sånt bra resultat som möjligt. Och jag vill kunna hjälpa folk med det dom vill ha hjälp med därför ska ajg försöka lära mig så mycket som möjligt för att jag ska kunna hjälpa folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer bidra med att ta bort så många lallare som möjligt samt att jag ska hjälpa till mycket bland dom som behöver hjälp. Egentligen så finns det inte så mycket just en support själv kan göra men om man sammarbetar så funkar det 100% bättre och effektivare.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt ett tag så jag vet vissa commands. Men commandsen är inte så svåra att lära sig. Men annars har jag varit en admin på en Garysmod server så jag kan liksom hela principen med att vara en staff. Men dom flesta saker med att vara staff är någonting man kan lära sig inom en kort stund men det beror på hur mycket man vill hjälpa till,

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan ganska många kommandon men dom är även lätta att lära sig

/sqlban
/noclip
/kick
/revive
/bring
Men det finns många mer jag kommer kunna lära mig. Fast det är ganska simpelt
En viktig sak är att man skriver in rätt id så man inte bannar eller kickar fel männiksa osv

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag har det ytters lätt för mig att lära mig saker inom yrket/roller. Eftersom att man måste göra sånna saker ofta så kommer dom sätta sig i hjärnan och sen kan man kommandona jätta bra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive så att jag har ingen server att lämna helt då men jag kommer spendera mer tid på unive än vad jag gjorde innan om jag får rollen som support/staff.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att om jag får rollen så ser jag verkligen ifram emot att börja jobba/sammarbete med er andra supporter och mods osv osv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka