Inaktuell Aran G| Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran G

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad heter du på discord? Aran505

Ange ditt födelsedatum 29 December 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle anse mig själv som en person som är driven och motiverad till att förbättra servern men även ha väldigt roligt med nya människor och även utveckla servern. Jag har även tidigare varit Ma och staff 2 gånger och känner att jag saknar det väldigt mycket och tyckte det var väldigt kul och det är nog den största anledningen att jag ansöker igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker ni borde välja mig då jag anser mig själv som en pratglad, kompitent och engagerad perosn som alltid vill det bästa för alla i min närhet. jag skulle också påstå att jag är en person som är extremt aktiv och alltid är redo åp forumet eller i dcn. Jag är även en person som alltid jobbar i nuet och tänker att om jag faktist tar min tid till allt jag gör så blir det bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Eligt mig ska man alltid bemöta folk som man sjölv vill bli bemött. man ska alltid visa en bra sida av sig själv men även visa att det man gör verkligen är en rolig grej som dom nya medlemarna och dom som söker får höga mål och en riktigt bra första tankte om servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle säga att det ska vara något man verkligen förtjänar med att man visar att man vill spela genom att vara aktiv. man ska även visa att man vill driva och hålla en bra social rp genom att skapa roliga senarion och vara en aktiv och drivande MA

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att det dinns flera krav på unive som att kunna grundreglerna och veta vad rp går ut på. men andra grejer enligt mig är att man ska ha som planeringar för framtiden hur man ska rpa hur ens karaktär ska utvecklas och vad som är målet i livet. det är både för att det ska vara realism men även för att man ska driva en rolig och social rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag har väldigt mycket ansvar på mina axlar eftersom man är just Medlemskaps ansvarig. Jag skulle säga att specca är ett stort ansvar eftersom jag är just medelmskaps ansvarig ska jag hålla extra bra koll på test medlemar och ifall man ser dom göra något litet fel så får man gå in i ett /samtal och förklara så vi utvecklar och förbättrar rp nivån hela tiden. jag har också ett ansvar att vara trevlig och bemöta folk trevligt och visa att vi finns här för att hjälpa. jag har också ett ansvar att alltid vara aktiv i dc och forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? jag skulle anse mig själv som en extremt aktiv person som sagt har jag tidigare varit MA och då körde jag på upplägget att hålla koll på forumet mellan 08-16 sen 16-18 kör intervjuer sen 18-20 ta mäst forum och vara inne och specca sen 20- 00 specca samt ta intervjuer och forum. jag asner det om ett bra upplägg och har tidigare funkat super bra

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? vill börja här och ta mig så långt jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka